۰ نظر
۱۰۱ بازدید

به همت گروه جهادی شهید احسان فتحی صورت گرفت؛

خدمات عمرانی در شهرستان بهمئی

به همت گروه جهادی شهید احسان فتحی سپاه ناحیه بهمئی 2 واحد سرویس بهداشتی در مدرسه روستای سیاهشیر ساخته شد.
کد خبر : 72761
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 7:31

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر آشنا، مسئول گروه جهادی شهید احسان فتحی شهرستان بهمئی گفت: به همت این گروه جهادی و با مشارکت سید ناصر اکبری مدیر مدرسه شهید بابایی روستای سیاهشیر از توابع بخش مرکزی شهرستان بهمئی ۲ واحد سرویس بهداشتی ساخته شد.

سید صدرالله آوری بابیان اینکه در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ تعداد ۴ واحد سرویس بهداشتی در سطح شهرستان بهمئی ساخته شد، گفت: مدرسه شهید بابایی تنها مدرسه متوسطه اول روستا هست که مشکل سرویس بهداشتی داشته که به کمک بسیجیان و با مشارکت مدیر مدرسه وسایل ساختمانی تهیه و ساخته شد.

 

وی افزود: این‌گونه کارها و فعالیت‌ها که ازیک‌طرف منجر به خودسازی است و از طرف دیگر که برای رضای خداوند متعال و خشنودی دل مسلمانان است ماندگار خواهد بود.

آوری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی هیئت فرهنگی مذهبی میثاق با شهدا و کمیته امداد و اعتماد و همکاری مردم در این زمینه گفت: کسانی که مشتاق همکاری در زمینه‌های مختلف هستند می‌توانند از طریق تلفن ۰۹۱۷۱۴۹۴۳۸۹ یا حضوری به مسجد شهیدان جشان‌زاده مراجعه کنند.

 

گفتنی است؛ گروه جهادی شهید احسان فتحی از سال ۱۳۹۶ زیر نظر بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان بهمئی فعالیت جهادی خود را در سه قالب فرهنگی، اجتماعی و عمرانی آغاز کرده است و همچنان به مردم مناطق محروم خدمت‌رسانی می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.