دیدار خودجوش اولیاء قبول‌شدگان کنکور با مدیر آموزش و پرورش

در پی قبولی تعداد زیادی از دانش آموزان جمعی از شهروندان، اولیا و مسئولین شهرستان بهمئی ضمن دیدار با مدیر آموزش و پرورش این شهرستان از وی تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر : 72809
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 23:37

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی <<عصر آشنا>>، در تاریخ سه شنبه ۱۴۰۳/۰۷/۲۴ جمعی از شهروندان، اولیای دانش آموزان قبول شده در کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ و همچنین مسئولین این شهرستان، جهت تقدیر و تشکر از عملکرد آموزش و پرورش و افزایش بی سابقه ی تعداد قبولی های کنکور بالاخص در رشته های پزشکی و زیرمجموعه های آن، دیدار کردند.

علی شعبانی کارمند اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این دیدار گفت: با توجه به افزایش بی سابقه ی قبولی های کنکور نسبت به سال های گذشته در رشته های پزشکی و زیر مجموعه های آن و همچنین دانشگاه فرهنگیان و دیگر رشته ها در سال ۱۴۰۳، این احساس را در خود دیدیم که با حضور در این اداره از عملکرد این مجموعه تقدیر و تشکر کنیم.

عبدالرضا شجاعی نسب رئیس شورای شهر لیکک هم در این دیدار گفت: با توجه به عملکرد دانش آموزان و قبولی بی سابقه ی آنها در رشته های مختلف بالاخص پزشکی، به خود می بالیم که یک رکوردی در شهرستان زده شد و این را به فال نیک می گیریم و از تمامی کسانی که برای این موفقیت زحمت کشیدند بالاخص مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و همکاران اداری وی، والدین دانش آموزان، دبیران و معلمان و دبیران عزیز و زحمتکش و همچنین موسسات و بنیاد های علمی و آموزشی،پ تقدیر و تشکر می کنیم و این موفقیت را تبریک می گوییم.

شجاعی نسب ادامه داد: با این موفقیت آبروی شهرستان خریده شد و بهاری بود که امیدواریم در سال های آینده هم تکرار شود.

وی در پایان گفت: حال باید بیشتر از گذشته به فکر بیفتیم و نقاط قوت را شناسایی و تقویت و در برطرف کردن نقاط ضعف بکوشیم.

مسعود فرح بخش مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی هم در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از تمامی افرادی که حضور یافتند، گفت: بنده به عنوان فرزند و برادر شما از اینکه به صورت خودجوش و به پاس این موفقیت که مولفه های زیادی در آن سهیم بودند، تشریف آوردید و باعث دلگرمی ما شدید، صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم و مطمئنا چنین حرکت هایی ما را به فعالیت بیشتر وادار خواهد کرد.

وی ادامه داد: نقش اصلی در ایجاد این موفقیت، خود دانش آموزان هستند که فعل خواستن را به خوبی صرف کردند، در کنار دانش آموز، اولیای وظیفه شناس و کوشا، محیط اطراف، اجتماعی که در آن زندگی می کنیم، مدیران بزرگوار و عوامل اجرایی کوشا، دبیران و معلمان زحمت کش، همکاران اداری خودم و در آخر بنده به عنوان خادم این مجموعه، سهیم و شریک بوده اند.

فرح بخش در پایان گفت: برای حفظ چنین موقعیتی باید همه با هم دست به دست هم دهیم و کمک کار همدیگر باشیم تا بتوانیم در آینده هم به چنین موفقیت هایی دست پیدا کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.