کارشناس مسائل سیاسی خاورمیانه مطرح کرد:

عملیات وعده صادق۲ مهرخاموشی بر‌دهان رسانه‌های غربی بود

وحشی‌گری و درندگی درنهایت بی‌رحمی تنها خصلت رژیم غاصب صهیونیستی است.
کد خبر : 72850
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 22:14

کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر آشنا»؛ ضمن یاد و خاطره مجاهد نستوه، رهبر خستگی‌ناپذیر حزب‌الله لبنان شهید سید حسن نصرالله و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: عملیات وعده صادق ۲ باعث شکست ماهینی و گفتمانی صهیونیست‌ها و آبروریزی قدرت پوشالی گنبد آهنین شد.

 

محمدعلی آرمیده رهبر و بنیان‌گذار رژیم خبیث را رهبری افراطی دانست و افزود: راهبرد روانی تئودور هرتسل رهبر و بنیان‌گذار رژیم خبیث صهیون نیز زیر سؤال رفته است. رهبری افراطی که سوار بر اسب توهم چنین به دنیا وانمود که دولت یهود در فلسطین قلعه اروپا در برابر آسیای وحشی است.

 

وی با اشاره به اینکه طی ۱۲ ماه نسل‌کشی، ظلم و چپاول رژیم صهیونیستی برای تمامی ملت‌های عالم اثبات شد، گفت: نظریه هرتسل افراطی کامل برعکس و در جهت فریب افکار جهانیان بوده چراکه ماهیت ماهوی رژیم صهیونیستی کاملاً محرز شد.

 

تحلیلگر مسائل سیاسی وحشی‌گری و درندگی درنهایت بی‌رحمی را تنها خصلت رژیم غاصب صهیونیستی دانست و گفت: همان‌طور که خیزش صهیونیست ستیزی، سراسر عالم را در برگرفته و هر چه جلوتر می‌رویم چهره منفور و منزجرکننده این رژیم و حامی همیشگی‌اش یعنی آمریکای جنایتکار آشکارتر می‌شود.

 

آرمیده با اشاره به انتقام جمهوری اسلامی ایران گفت: اقدام جمهوری اسلامی در پاسخ به ترور رهبران و فرماندهان مقاومت با صبر راهبردی در بهترین زمان ممکن یعنی عید عبری اتفاق افتاد و ضربه کمرشکنی به هیمنه پوشالی رژیم صهیون و آمریکا وارد نموده است.

 

وی تصریح کرد: در عملیات وعده صادق ۲، عملیات پیشگیرانه و پدافندی آمریکا و حامیان غربی صهیونیست‌ها که ۷ لایه پدافندی را برای محافظت از رژیم مستقر نمودند شکست خورد و همه‌ی لایه‌ها دفاعی ازجمله سامانه‌های فلاخن داوود، پیکان و گنبد آهنین به‌صورت درصد شکست خورد و واقعیت دفاعی نظام سلطه را برملا ساخت که یارای مقابله با فنّاوری موشک‌های ایرانی را ندارند.

 

آرمیده بابیان اینکه عملیات وعده صادق ۲، بر معادلات منطقه‌ای تأثیر بسزایی داشت افزود: اصابت بالای ۹۰ درصدی موشک‌ها به اهداف استراتژیک رژیم صهیونیستی قدرت افندی جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشانده و باعث ایجاد رعب و وحشت دشمنان ایران‌زمین شده است.

 

تحلیلگر مسائل سیاسی خاورمیانه عملیات وعده صادق ۲ را مهر خاموشی بر دهان رسانه‌های غربی دانست و گفت: انجام عملیات از حیث زمانی، مسئله هماهنگی رسانه‌های عبری، غربی و براندازان داخلی بود که در یک اتحاد و هم‌افزایی تلاش داشتند که مقاومت را شکست‌خورده، جمهوری اسلامی را منفعل و رژیم صهیونیستی را دارای دست برتر معرفی نمایند که عملیات وعده صادق ۲ مهر خاموشی بر دهان این جریان زده است.

 

وی گفت: عملیات وعده صادق ۲، پیام مستقیمی به آمریکایی‌ها بود که با لفاظی نمی‌توان ایران را تهدید کرد و از طرفی از زیر بار نسل‌کشی رژیم سفاک صهیونیستی فرار کنند لذا موشک‌باران دقیق مهم‌ترین پایگاه‌های حیاتی رژیم صهیونیستی و از بین بردن بزرگ‌ترین رادار دفاعی آمریکا باعث رعب و وحشت سران کاخ سفید شده و به آن‌ها فهمانده شد که سگ هار خود را در منطقه مهار نماید.

 

آرمیده در پایان افزود: عملیات وعده صادق ۲ چنان بازدارنده بوده که آمریکا و غرب با عقب‌نشینی از مواضع قبلی، ادبیات خود را تغییر داده و اعلام نمودند در تصمیم رژیم صهیونیستی برای پاسخ به ایران همراهی نکرده و به دنبال تنش‌زدایی در خاورمیانه هستند.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.