۰ نظر
۱,۰۴۴ بازدید

جام رسانه‌های امید: انعکاس خدمات نظام، رمز امیدآفرینی و پیشرفت

مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی، نقشی بی‌بدیل در حفظ و توسعه یک حکومت دارند.
کد خبر : 70459
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 8:16

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا،انقلاب اسلامی ایران، نقطه عطفی در تاریخ جهان بود. ملت ایران با اتکا به ایمان و رهبری امام خمینی (ره)، نهضتی را به ثمر رساندند که نویدبخش رهایی از ظلم و ستم و استقرار عدالت و آزادی بود. از آن روز تاکنون، مسئولین و مردم ایران در کنار هم برای توسعه کشور در همه عرصه‌ها تلاش کرده‌اند.

مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی، نقشی بی‌بدیل در حفظ و توسعه یک حکومت دارند. امیدواری مردم به تلاش‌ها و خدمات نظام، رمز انسجام ملی و عبور از چالش‌ها است. از این رو، تبیین دستاوردها و خدمات نظام به مردم، امری ضروری و فوری است.

رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی، نقشی حیاتی در انعکاس خدمات نظام به مردم دارند. این انعکاس، به روشنگری افکار عمومی، امیدآفرینی و انگیزه بخشی به مردم برای مشارکت در ساختن ایران قوی‌تر و آبادتر می‌انجامد.

جام رسانه‌های امید، ابتکاری ارزشمند در راستای جهاد تبیین است. در این رویداد، رسانه‌ها موظف به انعکاس خدمات نظام در تمامی زمینه‌ها هستند. این امر، به شناخت بهتر مردم از اقدامات مثبت مسئولین دلسوز نظام و افزایش اعتماد عمومی به نظام می‌انجامد.

جام رسانه‌های امید، با فواید متعددی که دارد، می‌تواند به امیدآفرینی، انگیزه بخشی، افزایش اعتماد عمومی، خنثی سازی توطئه‌های دشمن، تقویت وحدت و انسجام ملی، شناسایی و معرفی الگوهای موفق و ایجاد ارتباط دوسویه بین مردم و مسئولین کمک کند.

با مشارکت فعال رسانه‌ها و مردم در این رویداد، می‌توان به یاری هم، ایران را به کشوری الهام‌بخش برای سایر ملل مظلوم و ستم دیده تبدیل کرد و پرچم حقانیت و عدالت را در سراسر جهان به اهتزاز درآورد.

در این مسیر، چالش‌هایی نیز وجود دارد. دشمنان نظام همواره در تلاشند تا با دروغ‌پراکنی و القاء یأس و ناامیدی، مردم را از نظام دور کنند. رسانه‌ها و مردم باید با هوشیاری و بصیرت، توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و امید و انگیزه را در جامعه زنده نگه دارند.

با جهاد تبیین می‌توان دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی را به درستی به مردم شناسانده و نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد. رسانه‌ها و خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم، در این جهاد نقشی خطیر بر عهده دارند. مردم نیز با مشارکت خود، می‌توانند به یاری این سربازان فداکار آمده و جبهه جهاد تبیین را تقویت کنند.

با همدلی و همزبانی رسانه‌ها، خبرنگاران و مردم، می‌توان ایران قوی را ساخت و پرچم حقانیت و عدالت را در سراسر جهان به اهتزاز درآورد.

گفتنی است؛ که هشتگ و #پیشرفت_ایران
و #رسانه_امید_آفرین و#جام_رسانه_امید و #پیشرفت_کهگیلویه_و_بویراحمد از برجستگی‌های این رویداد است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.