۰ نظر
۲۰۹ بازدید

مراسم گرامیداشت شهدای راه خدمت در سرآسیاب یوسفی

همراهی صادقانه با رهبرمعظم، اخلاق مداری و فروتنی خصوصیات بارز شهید رئیسی

مراسم‌گرامیداشت شهدای خدمت؛ به همت بخشداری، حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر، شهرداری و شورای اسلامی شهر ودهیاران  بخش انجام گرفت.
کد خبر : 70721
تاریخ انتشار : جمعه 4 خرداد 1403 - 14:31

 

به گزارش پایگاه خبری <<عصر آشنا>>، مراسم‌گرامیداشت شهدای خدمت؛ باحضور پرشور مردم ولایتمدار بخش سراسیاب یوسفی برگزار شد.

سید عزیز سیدی بخشدار سراسیاب یوسفی در این مراسم ضمن خیر مقدم به حاضرین و تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید و هیئت همراه، مردمی بودن و ولایتمداری شهید رئیسی را شاخصه اصلی شهید دانست و گفت: محبوبیت آیت‌الله رئیسی به خاطر کار برای رضای خدا و مردمی بودن ایشان است.

وی گفت: دغدغه اصلی شهید رئیسی خدمت به مردم بود و همیشه به از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در برطرف شدن مشکلات کمک می‌گرفت.

بهنام  قربانی فرمانده حوزه مقاومت‌ بسیج‌ مالک‌اشتر ضمن اشاره به  سوم خرداد  سالروز آزادسازی خرمشهر وگرامیداشت یاد ونام شهدایی که در این عملیات‌ها جانفشانی کردند گفت: برنامه‌های عزاداری و گرامیداشت شهدای خدمت در مناطق مختلف شهرستان توسط خود مردم در حال اجراست و این نشان‌دهنده مردمی بودن شهید آیت‌الله رئیسی است.
قربانی گفت: مردم قدردان زحمات شهید رئیسی هستند و می‌بینیم مردم در سراسر کشور با چه اندوه و شوری در فراق غم شهیدان خدمت اشک ماتم‌ می‌ریزند.

سرهنگ نورایی جانشین سپاه ناحیه بهمئی سخنران این مراسم پرشور مردمی گفت: در این روزها، موافقان و منتقدان شهید رئیسی بر سر برخی خصلت‌های برجسته شهید جمهور فقید با هم اشتراک نظر دارند.
وی گفت: اخلاق‌ مداری، فروتنی، علاقمندی به مشارکت طلبی مردم در امور کشور، علاقمندی به بکارگیری جوان‌ها در امور خطیر دولت، تلاش گام به گام و موثر برای حل مشکلات مردم، توجه خاص به اقشار محروم و ضعیف جامعه و خدمت‌رسانی به آنها از خصوصیاب بارز شهید آیت‌الله رئیسی می‌باشد.
سرهنگ نورائی گفت: همراهی صادقانه شهید رئیسی با رهبر معظم انقلاب و همچنین اهتمام کم نظیر به خوداتکایی کشور از دیگر خصلت‌هایی است که از شهید رئیسی شخصیتی محبوب و موثر ساخته بود.

نورائی در ادامه گفت: شهید رئیسی همواره و مشتاقانه در حال خدمت به مردم بود و در حال خدمت نیز به شهادت رسید.

نورائی با اشاره به مراسم پرشکوه تشییع پیکر شهدای خدمت گفت: حضور میلیونی مردم ایران از طیف های سیاسی گوناگون در تشییع پیکر این شهید عزیز در تبریز، قم، تهران‌ و مشهد نشان‌ می‌دهد که رئیسی در قلب مردم ایران‌ جا دارد و مردم فهیم ایران قدرشناس کوشش های خستگی ناپذیر خدمت‌گذار خودشان هستند.
وی افزود: در این روزها، بسیاری از مقامات کشورهای جهان با احترام به ملت بزرگ ایران، شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و همراهانشان را تسلیت گفتند. این ابراز احترام سران‌ کشورها، حتما در خاطره تاریخی مردم ایران باقی خواهد ماند.

  1. در پایان این برنامه؛ چامپور و‌امیری به ذکر مصیبت و روضه خوانی ومداحی پرداخنتند و حال وهوای معنوی را در بین‌مردم ایجاد کردند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.