۰ نظر
۲۳۶ بازدید

فاضل ریحان نسب

کارگاه آموزشی و توجیهی قرارگاه های ۱۱گانه اعتلای بسیج ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی برگزار شد

کارگاه آموزشی تخصصی قرارگاه های 11گانه بسیج با تشریح برنامه های دفاعی سال بسیج شهرستان بهمئی به همت معاونت طرح و برنامه، بودجه و مالی و معاونت اشراف فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی برگزار شد. 
کد خبر : 70497
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 خرداد 1403 - 16:34

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا، کارگاه آموزشی تخصصی قرارگاه های ۱۱گانه بسیج با تشریح برنامه های دفاعی سال بسیج شهرستان بهمئی به همت معاونت طرح و برنامه، بودجه و مالی و معاونت اشراف فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی برگزار شد.

سرگرد پاسدار جهانگیرآشنا معاون طرح و برنامه، بودجه ومالی و دبیر قرارگاه های ۱۱گانه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی ضمن تسلیت شهادت ریاست محترم جمهور و هیئت همراه و تبریک سالروز حماسه ۳خرداد گفت:

پیشروندگی بسیج با دو قرارگاه جذب و تحقق بسیج و قرارگاه تزکیه و پیشبرندگی بسیج با قرارگاه‌های جهاد علم و فناوری، فرهنگی اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، سازندگی، تعالی زن و‌خانواده، فضای مجازی، اردویی و راهیان نور، دفاعی و امنیتی و قرارگاه تعالی سازمان در حال اجراست.

حضرت امام (ره) با تشکیل بسیج علاوه بر اینکه آینده انقلاب اسلامی را بیمه کرد موجب مردمی سازی پیشرفت کشور شد و در واقع بسیج محصول درخشش نور و محبت الهی در اندیشه و نگاه امام خمینی (ره) است.

آشنا افزود: بسیج با کارآمدی و توانمندی که در طول این سال‌ها داشته نشان داده مسیر اقتدار و پیشرفت کشور را با قوت ادامه می‌دهد و بسیج در گام دوم انقلاب به سمت تحقق ایران قوی حرکت می‌کند.

وی تأکید کرد: تحقق بیانات امامین انقلاب اسلامی راهبرد بسیج در فعالیت‌ها است و رسالت مهم بسیج حاکم کردن ارزش‌های اسلامی در همه بخش‌های مختلف جامعه است و بسیج زمینه ساز تمدن اسلامی است.

جهانگیرآشنا با اشاره به اینکه یکی از مهمترین رویکردهای جدید بسیج قرارگاهی عمل کردن است، گفت: قرارگاهی عمل کردن قطعاً برکات زیادی خواهد داشت و در سالجاری بسیج مأموریت‌های مهم خود را در قالب قرارگاه‌های تخصصی انجام می‌دهد.

سرهنگ پاسدار مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در جمع فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و دبیران قرارگاه های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی گفت:

 شهادت خادم‌الرضا، سید شهیدان اهل خدمت، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان انقلاب اسلامی را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و ملت شریف ایران، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

آن شهید بزرگوار در طول بندگی خدا هیچ هدفی غیر از خدمت به مردم و عزت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را تا آخرین لحظه حیات پربار خویش دنبال نکرد و تبعیت محض خود از خط ولایت را بارها به نمایش گذاشت.

مشی آن خادم مردم و یار رهبر، تلاش در مسیر رضای خدا و کار برای مردم بود و تمام وقت خود را بدون تعطیلی و توقف، صرف خدمت‌رسانی و گره‌گشایی از مشکلات مردم و کشور کرد و توصیه همیشگی ایشان به اعضای کابینه دولت انقلابی؛ خدمت، خدمت و خدمت به مردم بود.

چنین شخصیتی، کانون وحدت و هم‌افزایی جمعی از یاوران نظام و پیروان رهبر فرزانه انقلاب بود و سرانجام خداوند پاداش بندگان خاص و خادمان خالص را در شهادت و زیستن در جوار رحمت خویش قرار داد.

سرهنگ غلامی نژاد تأکید کرد: بسیج به معنای واقعی متکی به نصرت و عنایات خدا، ولایتمدار و مردم باور است و برای تحقق بیانات مقام معظم رهبری و خدمت صادقانه به مردم صادقانه و مجاهدانه گام برمی دارد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها، پای کارآوردن استعدادها و خلاقیت‌ها، جلوگیری از موازی کاری، هم افزایی، همدلی و تعامل از برکات قرارگاهی عمل کردن است و بسیج در این راستا حرکت می‌کند.

در ادامه مسئولین قرارگاه های ۱۱گانه بسیج برنامه های سال ۱۴۰۳ بسیج را تشریح کرده اند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.