کمک رسانی وخدمت بدون منت به مردم عشایری سرحد، همراه با چاشنی ارتباط باخدا

امدادگري از جمله حرفه هايي است كه بيش از يك شغل بايد به آن نگريست، شايد بهترين تعريف براي آن از جان گذشتن براي نجات جان ديگري باشد، حرفه اي كه شغل نيست، عشق کمک به مردم است.
کد خبر : 70519
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 خرداد 1403 - 23:41

 

امدادگری از جمله حرفه هایی است که بیش از یک شغل باید به آن نگریست، شاید بهترین تعریف برای آن از جان گذشتن برای نجات جان دیگری باشد، حرفه ای که شغل نیست، عشق کمک به مردم است.

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،در پی اعلام وضعیت نامطلوب عشایر درسرحد بخاطر بارندگیهای اخیر امدادرسانی به مردم در اولویت ادارات شهرستانهاست که درمواقع ضروری به کمک مردم می شتابند.

امدادگری از جمله حرفه هایی است که بیش از یک شغل باید به آن نگریست، شاید بهترین تعریف برای آن از جان گذشتن برای نجات جان دیگری باشد، حرفه ای که شغل نیست، عشق کمک به مردم است.

امدادگران؛ سودای نام و نان ندارند، چراکه در راه بشردوستی گام نهاده اند و التیام آلام بنی آدم پاداش حرفه آنان است.
مهمترین درس کسانی که منشا خدمت به نیازمندترین انسانها به امدادرسانی می شوند، از خودگذشتی برای راحتی دیگران و مصداق عینی این شعر معروف سعدی است:

بنی آدم اعضای یک پیکرند

که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار

دگر عضوها را نماند قرار

در پی وقوع مشکل سیل زدگی برای خانه عشایری در خیارکار کوه سیاه هلال احمر بااکیپی خوش اخلاق وخوش برخورد به کمک خانواده ای میروند که گرفتار بارندگی شدید وسیل آسا شدند هرچند الحمدالله تلفات جانی انسانی نداشت ولی ۴راس از گوسفندان این مرد عشایری تلف شدند که شاید وقتی نیروهای خدوم به کمک ایشان رفتند همه چیز فراموش میشود و ذوب در الطاف نیروهای خدوم امدادی میشوند که برای سرکشی از این خانواده عشایری به سرحد رفتند..

فرشتگانی که برای کمک به مردم بدون لحظه ای تردید در همچون مواقعی آماده عازم سفرهای امدادی میشوند تا به مردم مسافر و گرفتار و همچنین مردم عشایری کمک کنند ودر این بین کمک به مردم همراه با چاشنی ارتباط باخدا لذت این کمکها را دو چندان میکند.
جا دارد از پیگیریهای حجت الاسلام وحدانی فر(امام جمعه دهدشت)،جلال دانش فرماندار شهرستان لنده،پرسنل خدوم هلال احمر شهرستان کهگیلویه،
محتشم رئیس هلال احمر شهرستان لنده،آخش بخشدار بخش موگرمون،پرستل زحمتکش هلال احمر شهرستان لنده،امین درخشان مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی،سرهنگ ویسی فرمانده مقاومت بسیج شهرستان لنده، که نهایت همکاری را داشتند تقدیر و تشکر به عمل می آید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.