رئیس اداره سنجش و تعیین صلاحیت حرفه‌ای فنی وحرفه ای خوزستان خبر داد

داود طلوعی مطلق

آغاز ثبت‌نام آزمون ادواری تعیین صلاحیت مهارت فنی و حرفه‌ای در خوزستان

عنایتی‌راد با بیان اینکه آزمون‌های ادواری ویژه کسانی است که دارای تجربه و مهارت در یک رشته فنی هستند اما در کلاس‌های آموزشی شرکت نکردند گفت: این افراد می‌توانند با شرکت در این آزمون در صورت موفقیت گواهینامه مهارت فنی و حرفه‌ای دریافت کنند.
کد خبر : 3368
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 - 8:01

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، محمد عنایتی راد صبح امروز در جمع خبرنگاران، از آغاز ثبت‌نام آزمون ادواری فنی و حرفه‌ای خبر داد و اظهار کرد: آزمون‌های ادواری برای متقاضیانی است که در کلاس‌های آموزشی شرکت نکرده ولی بنا به تجربه کاری دارای مهارت در یک رشته فنی هستند‌.

رئیس اداره سنجش و تعیین صلاحیت حرفه‌ای اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان ادامه داد: این دسته از داوطلبان برای دریافت مدرکی معتبر می‌توانند در آزمون‌های ادواری فنی و حرفه‌ای شرکت کنند.
وی در خصوص ثبت‌نام آزمون‌های ادواری تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق سایت این آزمون به نشانی advari.irantvto.ir پس از دریافت و مطالعه دفترچه راهنما و اطمینان از وجود حرفه مورد درخواست، تا تاریخ ۱۴ آذر نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند.
عنایتی خاطر نشان کرد: این آزمون به صورت الکترونیکی و بر اساس تاریخ‌های انتخابی که شرکت‌کنندگان در زمان ثبت‌نام انتخاب می‌کنند به شرط نبود محدودیت‌های کرونایی برگزار خواهد شد.
وی در پایان یادآور شد: به متقاضیان شرکت‌کننده‌ای که در این آزمون موفق می‌شوند، گواهینامه مهارت فنی و حرفه‌ای تعلق خواهد گرفت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.