داودطلوعی مطلق

از ۶۴ خانواده شهدای جاوید الاثر در کهگیلویه وبویراحمد آزمایش DNA گرفته شد

جمعی از فرماندهان سپاه فتح استان ، به همراه امام جمعه شهر لیکک و فرمانده سپاه بهمئی از خانواده ای مفقود الاثر در بهمئی دیدار کردند
کد خبر : 1306
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 مهر 1399 - 14:07

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا به نقل از  خبرگزاری صداوسیما ، جمعی از فرماندهان سپاه فتح استان ، به همراه امام جمعه شهر لیکک و فرمانده سپاه بهمئی از خانواده ای مفقود الاثر در بهمئی دیدار کردند.

مسئول امور ایثارگران سپاه فتح استان به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی و امام جمعه شهر لیکک از خانواده‌های شهدای جاویدالاثر دوران دفاع مقدس در بهمئی دیدار کردند.

مسئول امور ایثارگران سپاه فتح استان از چشم انتظاری ۶۴ خانواده شهید جاوید الاثر در استان خبرداد و گفت: از خانواده‌های این شهدا آزمایش DNA گرفته شده است.

حشمت الله عطایی نژاد افزود: آزمایش‌ها به همراه مستندات به تهران ارسال شده و در صورت شناسایی آثار رزمندگان جاویدالاثر به خانواده‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

باقر پسنده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی هم در این دیدار با بیان اینکه کتاب جامعی از مستندات رزمندگان و شهدای دفاع مقدس در حال تدوین است گفت: خانواده شهدا و ایثارگران می توانند خاطرات، دل نوشته‌ها و مستندات خود را برای درج در این کتاب به این فرماندهی تحویل دهند.
در پایان این دیدار از خانواده های شهرستان بهمئی که فرزندان آنان در طول ۸ سال دفاع مقدس مفقودالاثر شدند به رسم یادبود تجلیل شد.

مسلم مختاری خبرنگار صداوسیما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.