داود طلوعی مطلق

افتتاحیه طرح جوانه های صالحین پایگاه های مقاومت بسیج امام علی النقی و شهید پرمرد حوزه ثارالله شهر لیکک

طرح جوانه های صالحین کلاس های مختلف عقیدتی، احکام، سبک زندگی ، ورزشی،برنامه های قرآنی،آموزشی، اردویی، هنری ،مهارتهای فنی و حرفه ای با حضور نوجوانان و جوانان بسیجی و عموم مردم در دو پایگاه بسیج امام علی النقی (ع)و شهید پرمرد در طول تابستان امسال اجرا می شود.
کد خبر : 35646
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 تیر 1401 - 23:23

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا حیدر محمدی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام علی النقی (ع) ، با بیان اینکه طرح جوانه‌های صالحین برای استفاده همه گروه‌های سنی کودک، نوجوان و جوان است گفت : این طرح در بخش‌های مختلف معرفتی،مهارتی فرهنگی، ورزشی، اردویی و نظامی برگزار می شود.

سرهنگ دوم پاسدار مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده محترم حوزه ثارالله و پایگاه های مقاومت اظهار کرد:در طرح جوانه های صالحین کلاس های مختلف عقیدتی، احکام، سبک زندگی ، ورزشی،برنامه های قرآنی،آموزشی، اردویی، هنری ،مهارتهای فنی و حرفه ای با حضور نوجوانان و جوانان بسیجی و عموم مردم در دو پایگاه بسیج امام علی النقی (ع)و شهید پرمرد در طول تابستان امسال اجرا می شود.

وی طرح جوانه‌های صالحین را یکی از بهترین شیوه‌ها برای مقابله با جنگ نرم دشمنان دانست و تصریح کرد:هدف از این طرح ارتقاء و ایجاد نشاط و تعالی بین حلقه های صالحین، در راستای تبدیل اوقات فراغت تابستان به عرصه‌ای برای رشد و تعالی بسیجیان است.

سرهنگ غلامی افزایش آگاهی بسیجیان در ابعاد بصیرتی، اعتقادی، معرفتی و مهارتی متربیان را از دیگر اهداف برگزاری طرح جوانه های صالحین عنوان کرد و از شرکت کنندگان در این طرح خواست از فرصت ایام تابستان برای رشد و تعالی معنوی خود بهره ببرند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.