داود طلوعی مطلق

اهدای جهزیه به زوج های جوان بهمئی

101 مورد جهیزیه عروسی تاکنون توسط بسیج سازندگی و کمیته امداد به زوج های جوان بهمئی اهدا شد.
کد خبر : 2771
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آبان 1399 - 10:16

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از صبح زاگرس؛آئین اهدای جهیزیه به زوج های جوان بهمئی  با حضور مسئولان شهرستانی در شهر لیکک برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در تشریح این خبر گفت:تاکنون توسط دو نهاد بسیج سازندگی و کمیته امداد شهرستان ۱۰۱ مورد جهیزیه به زوجهای جوان شهرستان تقدیم کردیم، امروز هم ۶۲ جهزیه شامل ۸ قلم کالای خانگی به ارزش ریالی هر کدام ۱۳۰ میلیون ریال تحویل زوج های جوانان دادیم.

سرهنگ پاسدار باقر پسنده تصریح کرد:در تلاشیم تا پایان سال تعداد بیشتری از جوانان شهرستان را که در شرف ازدواج هستند تحت پوشش اهدای جهیزیه قرار دهیم و بتوانیم در این راستا گام موثری برداریم.

رسول جهاندیده رئیس کمیته امداد بهمئی گفت:کمک به ازدواج جوانان تحت حمایت از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و تحکیم بنیان خانواده است که بر همین اساس کمیته امداد با مشارکت سپاه پاسداران تعداد ۶۳ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند  اهدا نموده است.

جهاندیده بیان کرد: ارزش هر سری از جهیزیه‌های اهدایی که از مرغوب‌ترین کالاهای تولید داخل تهیه شده‌اند ومبلغ ۱۳ میلیون تومان می‌باشد و هر سری جهیزیه دارای ۸ قلم کالای اساسی زندگی شامل( یخچال،ماشین لباسشویی، فرش، جارو برقی، ، سرویس ظروف آشپزخانه،آرکوپال ،کتری برقی، ساعت دیواری) بوده است.

 رئیس کمیته امدادگفت:ضمن قدردانی از همراهی و همکاری سپاه پاسداران  در برنامه‌های حمایتی کمیته امداد، بر اهمیت مشارکت خیرین به‌منظور ارائه خدمات هدفمند و اثربخش، در راستای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد و تامین جهیزیه زوجهای تحت حمایت این نهاد  مشارکت کلیه گروههای جهادی،نهادهای انقلابی ،نیکوکاران و خیرین الزامی است  .

وی درپایان از بذل توجه رسانه ها و خبرگزاریها به جامعه محرومین و ارائه گزارشات مرتبط به این عزیزان کمال تقدیر و تشکر را دارم.

در ادامه تصاویر و کلیپی از مراسم اهدای این جهیزیه ها را مشاهده کنید:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.