بررسی مشکلات منطقه تنگ ابدال در بخش مرکزی شهرستان بهمئی/تصاویر

مشکلات مناطق تنگ ابدال در بخش مرکزی شهرستان بهمئی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان بررسی شد.
کد خبر : 30345
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فروردین 1401 - 22:29

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی با اشاره به مشکلات این منطقه در بخش های مختلف و بیان اینکه ، جاده های روستایی ، شبکه بهداشت و درمان ، تامین آب، اجرای کامل طرح هادی، برخی مشکلات حوزه برق از مهم ترین زیرساخت ها برای پیشرفت ، توسعه ، جلوگیری از مهاجرت و ماندگاری جمعیت در روستاهاست گفت : باید با همکاری مسئولان ، مکان های زیرساختی که در روستاهای این مناطق و مراکز بخش ها نیازمند تامین اعتبار ، توجه بیشتر ، بازسازی و بهسازی است با جدیت پیگیری شود.

علی محمدی در این دیدار و سرکشی از نقاط مختلف این منطقه ، پای درد دل تعدادی از مردم نشست و مسائل و مشکلات مردم و اهالی این مناطق ، در دیدار‌های چهره به چهره ن با شهروندان را پیگیری کرد.

وی گفت : در این دیدار بر رفع مشکلات مردم ، خدمت رسانی به آنان و جلوگیری از مهاجرت بی رویه، رونق کشاورزی و دامداری ، کمک به تولید به همت مردم ، توانمند سازی زنان و به ویژه جوانان تاکید شد.

فرماندار بهمئی با اشاره به اینکه، توجه به عمران و آبادی، خدمات عمومی و اختصاص اعتبار لازم برای توسعه و پیشرفت این مناطق امری ضروری است افزود: وجود ظرفیت‌های گوناگون در این منطقه و برخورداری ازطبیعتی زیبا از ویژگی های این روستاست.

فرماندار بهمئی با اشاره به اینکه ، مشکلات حوزه ی راه و مسیرهای ارتباطی ، بهداشت و درمان ، جهادکشاورزی ، مشکلات منابع طبیعی و کشاورزی ، تامین آب ، برق ، قطعی مکرر اینترنت و سیستم مخابراتی، از جمله مشکلات اهالی این روستا است و مسئولان ادارات هم در خصوص پیگیری و رفع آنها قول مساعد دادند.

در این دیدار، در حوزه بهداشت و درمان ، راهها و مسیرهای ارتباطی ، قطعی مکرر اینترنت و سیستم مخابراتی، برطرف کردن مشکلات آب و برق، فشار‌های اقتصادی، معیشتی، موضوع اشتغال، مشکلات روستاها ، خدمات جهاد کشاورزی و اُمور عشایر و معطل ماندن برخی موضوعات مرتبط با ادارات از مهمترین مطالبات ، دغدغه‌ها و نیازمندی‌های مردم در این منطقه بود که در میان گذاشتند و در این نشست تلاش برای رفع مشکلات مورد تأکید قرار گرفت.

فرماندار و مسئولان شهرستان بهمئی از نزدیک درجریان مشکلات و مسائل مردم این روستا قرار گرفتند و شهروندان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

فرماندار شهرستان بهمئی، بخشدار مرکزی ، مدیر اداره برق، اداره بنیاد مسکن ، اداره آبفاضلاب، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، کمیته امداد لیکک و جمعی از اهالی در این برنامه حضور داشتند.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

   

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.