برگزاری جلسه هماهنگی و پشتیبانی مراسمات پیش رو در بهمئی/استقبال از پیکر مطهر ۲ شهید گمنام، گرامیداشت سالگرد سردار سلیمانی

استقبال از پیکر مطهر ۲ شهید گمنام، گرامیداشت سالگرد سردار سلیمانی ، برگزاری همایش حجاب و اجرای ویژه برنامه های ۹ دی ماه از مهمترین برنامه های پیش رو در بهمئی است.
کد خبر : 44302
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 - 13:43

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ امام جمعه شهر لیکک در نشستی که به منظور برگزاری هر چه بهتر مراسمات هفته و روزهای پیش رو در دفتر امام جمعه شهر لیکک برگزار شد بر هماهنگی، همکاری و مساعدت همه مردم و مسئولان در برگزاری چنین مراسماتی تاکید کرد.

حجت الاسلام صلواتی ، از ورود پیکر مطهر ۲ شهید گمنام طی روزهای اینده (جمعه دوم دی ماه ۱۴۰۱) به شهرستان بهمئی خبر داد و گفت : مسولان باید تمام تلاش خود را برای بهره بردن مردم از این موقعیت مهم بکار گیرند.

وی با بیان اینکه، برگزار کردن مراسم استقبال از شهدای گمنام باید با شکوه خاصی صورت گیرد افزود : مقدمات کار با همفکری همه مسئولان و دست اندرکاران فراهم خواهد شد این در حالی است که میزبان اصلی این مراسم مردم ولایتمدار شهرستان بهمئی و خانواده معظم شهدا هستند که حضورشان دلگرم کننده است.

امام جمعه شهر لیکک با اشاره به اجرای طرح استعماری حذف حجاب در چنین روزی در تاریخ گذشته ایران گفت: دشمنان تمام تلاش خود را برای کشف حجاب بکار گرفته اند و باید در روز هفدهم دی ماه با حضور بانوان محجبه شهرستان برنامه ای باشکوه تدارک دیده شود.

حجت‌الاسلام صلواتی با اشاره به در پیش رو بودن سالگرد حاج قاسم سلیمانی و شهادت الگوی اخلاص و عمل، سردار سپهبد قاسم سلیمانی به دست استکبار جهانی گفت: باید مراسمی باشکوه و در شان چنین شخصیت بزرگی در این زمینه برگزار شود.

وی خواستار آذین بندی شهر لیکک ، متناسب با برنامه های هفته پیش رو شد.

فرماندار شهرستان بهمئی هم در این جلسه از امادگی مسئولان و ادارات برای برگزاری مطلوب این مراسمات خبر داد.

علی محمدی با اشاره به اخلاص مردم شهرستان بهمئی در برگزاری باشکوه برنامه های گذشته افزود: انتظار می رود همچون گذشته مردم ولایتمدار شهرستان ، سنگ تمام بگذارند.

غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی خواستار برگزاری برنامه های این هفته در مراکز بخش های شهرستان شد.

گفتنی است مراسم استقبال از شهدای گمنام در شهرستان بهمئی روز جمعه قبل از خطبه های نماز جمعه خواهد بود و سپس پیکر مطهر این شهدا به شهرستان کهگیلویه و لنده انتقال خواهد یافت.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.