نشست هم افزایی و بررسی مشکلات ارکان مساجد شهرستان بهمئی برگزار شد

داود طلوعی مطلق

به همت معاونت بسیج مساجد و محلات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی نشست هم افزایی دستگاه های مرتبط با مساجد شهرستان بهمئی برگزار شد.

در مساجد به روحانیون توانمند و بسیجی به عنوان امام جماعت مسجد نیاز داریم، خاطرنشان کرد: اگر در این حوزه خوب وارد شویم بسیاری از مشکلات ما حل می شود.
کد خبر : 6349
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 فروردین 1400 - 19:37

به همت معاونت بسیج مساجد و محلات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی نشست هم افزایی دستگاه های مرتبط با مساجد شهرستان بهمئی برگزار شد.

به گزارش سایت خبری عصر آشنا نشست هم افزایی و بررسی مشکلات ارکان مساجد شهرستان بهمئی برگزار شد.

سروان پاسدار جهانگیر آشنا دبیر قرارگاه مسجد محوری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در ابتدای این جلسه به ارائه گزارشی از وضعیت قرارگاه مسجد محوری در سطح شهرستان اشاره کرده اند .
آشنا با بیان اینکه برنامه های سپاه با رویکرد جدی مسجد محوری پیش می رود، گفت: اجرای برنامه های سال ۱۴۰۰در وضعیت کرونا مستلزم وجود تعامل و همفکری بین ارکان مساجد هست لذا این جلسه جهت هم افزایی و بررسی مشکلات پیش روی مساجد برگزار میشود.

حجت الاسلام والمسلمین ویسی نژاد نماینده سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بهمئی هم در سخنانی با اشاره به اینکه این جلسات فرصت مناسبی برای هماهنگی برنامه هایی است که از سوی ارکان مسجد اجرا می شود، گفت: بهتر است مشکلات مسجد شناسایی و از طریق این نشست ها مورد بررسی قرار دهند.

ویسی نژاد گفت: مسجد باید روحانی محور باشد؛ ارکان مسجد بایستی فعالیت های خود را با همراهی امام جماعت پیش ببرند ولی لازم است چگونگی این هماهنگی تعیین شود.

علیرضا جشنی مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان بهمئی در این جلسه گفت :ما امادگی کامل جهت همکاری در تمام برنامه فرهنگی در درون مساجد را با قرارگاه مسجد محوری داریم.

جهانشاد طاعتی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی:ضمن ارائه گزارشی از وضعیت و عملکرد کانون های فرهنگی و هنری مساجد به نحوی اجرای فعالیتهای آنها اشاره کرده اند
طاعتی با بیان اینکه هیات امنا باید نقش پشتیبانی در مسجد را برعهده بگیرد، گفت: محوریت کار نرم افزاری با امام جماعت مسجد و محوریت کار سخت افزاری با هیات امنای مساجدهست.

رسول جهاندیده مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بهمئی در این جلسه به فعالیتهای مشترک سپاه و کمیته امداد در سال گذشته اشاره کرده اند و از همکاری بسیار خوب ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در اجرای رزمایشهای کمک های مومنانه ،گاز کشی منازل مددجویان کمیته امداد و تامین جهیزیه زوج های مددجویان کمیته امداد امام خمینی شهرستان بهمئی تقدیر و تشکر کرده اند.
جهاندیده با بیان اینکه ما در مساجد پایگاه مرکز نیکوکاری و کار آفرینی داریم انتظار داریم در مساجد این مراکز حمایت بشوند تا روند حمایت از مددجویان با اشتیاق بهتری انجام شود

سرگرد پاسدار علی محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی گفت: مسجدمحوری بودن سپاه نقش ارزنده ای در تشکیل این جلسات دارد.
سرگرد محمدی ادامه داد: این نشست ها با هدف هم افزایی ارکان مساجد برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه اگر امام جمعه در راس نشست باشد زودتر به نتیجه می رسیم، گفت: مسجد باید مدیریت شود و اگر روحانی توانمندانه مسجد را مدیریت کند بسیاری از مشکلات حل می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی افزود:در مساجد به روحانیون توانمند و بسیجی به عنوان امام جماعت مسجد نیاز داریم، خاطرنشان کرد: اگر در این حوزه خوب وارد شویم بسیاری از مشکلات ما حل می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.