مسلم مختاری

تنها جایگاهِ سوخت سی ان جی بهمئی در شهر لیکک ، جایگاهی که با خراب شدنش برای مردم یک شهرستان دردسر ساز شد و موجب سردرگمی شهروندان شده است

خرابی جایگاه های سوخت سی اِن جی بهمئی طی چند روز گذشته مشکلاتی را برای مردم این شهرستان بوجود آورده است و مردم بهمئی از وضعیت جایگاه های سوخت سی.ان.جی این شهر ناراضی هستند.
کد خبر : 35734
تاریخ انتشار : جمعه 17 تیر 1401 - 2:42

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا؛ در شهرستان بهمئی تنها یک جایگاه سوخت سی اِن جی وجود دارد که طی چند سال گذشته تاکنون سوخت وسایل نقلیه این شهرستان را تامین می کند.

این جایگاه سوخت که تاکنون هم عملکرد خوبی داشته است و در ورودی و خروجی شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی به سمت اُستان خوزستان قرار دارد طی چند روز گذشته دچار مشکل شده و شهروندان و دارندگانِ وسایل نقلیه و گاز سوز را هم دچار مشکل کرده است.

جایگاهِ سوختی که برای جمعیت ۵۰ هزار نفری این شهرستان پیش بینی شده و علیرغم کارایی مثبت طی این سالها ، اما برای استفاده شهروندان کافی نیست و باید جایگزینی برای آن در نظر گرفته شود.

مردم بهمئی هم از وضعیت جایگاه های سوخت سی.ان.جی این شهر ناراضی هستند.

در حال حاضر تاکسی‌ها ،سواری‌ها ، خودروهای مسافر کش و تمامی ماشین های گاز سوز باید به نزدیکترین جایگاه CNG در شهرستان بهبهانِ اُستان خوزستان واقع در ۴۰ کیلومتری شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی مراجعه کنند که تا برگشت سوخت کامل خود را در مسیر ۸۰ کیلومتری رفت و برگشت هدر خواهند داد و هزینه های زیادی را متحمل خواهند شد.

ایجاد هزینه های سنگین بر دوش شهروندان ، افزایش تردد به شهرهای همجوار برای سوخت گیری ، خطرات جاده ای و صرف وقت شهروندان از جمله مشکلات خرابی این جایگاه برای مردم دیار بهمئی است.

فرماندار شهرستان بهمئی هم در بازدید از روند عملیات تعمیر و راه اندازی مجدد این جایگاه گفت : با هماهنگی های صورت گرفته با شرکت اصلی و مدیر مسئول این جایگاه ، سعی میشود که مشکلات موجود به زودی مرتفع شود و این جایگاه وارد مدار شود.

علی محمدی احداث جایگاه جدید پمپ گاز را برای تامین سوخت گاز خودروها و وسایل نقلیه شهرستان و آمادگی برای مواقع بحران و اضطراری ضروری دانست و افزود : برای ایجاد جایگاه جدید برنامه ریزی لازم صورت خواهد گرفت.

مدیر پمپ گاز شهرستان بهمئی گفت: دلیل اصلی تعطیلی جایگاه سی ان جی در شهر لیکک، نقص فنی و خرابی قطعات جایگاه است.
خلیلی افزود: به دلیل گرمای هوا و سوختن پمپ اصلی، چند روزی جایگاه تعطیل است.

وی در خصوص زمان تعمیر و راه اندازی جایگاه گفت: با توجه به تعهد شرکت تامین کننده قطعات، اوایل هفته آینده، پمپ جدید خریداری و جایگاه راه اندازی می‌شود.

مسلم مختاری خبرنگارونماینده صداوسیما

داودطلوعی مطلق پایگاه خبری عصرآشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.