داود طلوعی مطلق

حضور مسئولان هلال احمر و کمیته امداد بهمئی در منزل پیرزن نیازمند /توضیحات رئیس کمیته امداد لیکک از کمک به این خانواده و تقدیر از توجه اصحاب رسانه

ساعاتی بعد از درج خبری مبنی بر مشکلات یک پیرزن در بهمئی،مسئولان هلال احمر و کمیته امداد این شهرستان به منزل پیرزن رفتند.
کد خبر : 2723
تاریخ انتشار : جمعه 16 آبان 1399 - 22:26

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، به نقل از  صبح زاگرس؛ظهر امروز ساعاتی بعد از درج خبری مبنی بر مشکلات یک پیرزن در بهمئی(لینک خبر)،مسئولان هلال احمر و کمیته امداد این شهرستان به منزل پیرزن رفتند.

رئیس کمیته امداد لیکک در این سرکشی با تقدیر از دغدغه اصحاب رسانه نسبت به انعکاس مشکلات مردمی، راجع به کمک های این نهاد حمایتی به خانواده این پیرزن توضیحاتی داد.

رسول جهاندیده گفت:سال ۸۹ مبلغ ۶ میلیون تومان برای احداث منزل مسکونی به این خانواده اهدا شد که یک باب منزل مسکونی در شهر لیکک با آن احداث شد و با تقاضای این خانوار دو فقره تهسیلات اشتغالزایی اعطا شد که با دریافت آنها برای اجرای طرح از لیکک به روستای قلات رفتند.

این خانوار نیازمند با تقدیر از حضور رئیس کمیته امداد  و هلال شهرستان علت خروج از روستا و سکونت در زمین های کشاورزی حاشیه را مشکلات متعددی عنوان کردند که رئیس کمیته امداد بهمئی به آنها اعلام کرد با توجه به اینکه تنها یک نفر از اعضای خانواده تحت حمایت کمیته بوده و یکبار این خانوار از مزایای مسکن مددجویی استفاده کرده است،در حوزه مسکن نمی توانیم کاری کنیم اما در حوزه کمک های معیشتی و تسهیلات به آنها کمک می کنیم.

رادی،رئیس هلال احمر شهرستان بهمئی هم در این سرکشی با تقدیر از پیگیری اصحاب رسانه، گفت:امروز برای بررسی دقیق وضعیت این خانوار آمدیم که انشاءالله به زودی برای حمایت از آنها اقدام می کنیم.

پایگاه خبری عصر آشنا از مسئولان کمیته امداد و هلال احمر شهرستان بهمئی که با حضور در خانواده پیرزن نیازمند، به دغدغه این رسانه نسبت به انعکاس مشکلات مردمی توجه کردند، تقدیر و تشکر ویژه دارد ؛امید است بقیه مسئولان نسبت به پاسخگویی به مردم از این رفتارها الگوگیری کنند.

تصاویر و کلیپی از این سرکشی را در ادامه مشاهده کنید:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.