داود طلوعی مطلق

رزمایش «مشق احسان» با حضور امام جمعه کهگیلویه آغاز شد

رزمایش «مشق احسان» با حضور امام جمعه کهگیلویه آغاز شد و۱۳۲۸بسته فرهنگی بین دانش آموزان نیازمندتوزیع شد.
کد خبر : 2787
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 - 12:58

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ،رزمایش «مشق احسان» با حضور امام جمعه کهگیلویه آغاز شد و۱۳۲۸بسته فرهنگی بین دانش آموزان نیازمندتوزیع شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در آیین آغاز این رزمایش اظهار داشت: از ابتدای ورود کرونا طی چندین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه و همدلی اجرا شده است.

امام جمعه کهگیلویه با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب در خصوص خدمت مؤمنانه تصریح کرد: ایجاد جهش در خدمات‌رسانی به افراد متضرر از کرونا و نیازمندان ضرورت دارد.

وحدانی‌فر گفت: از مسؤولان کمیته امداد استان و شهرستان، خیرین و ستاد اجرایی فرمان امام(ره)که در کمک به اقشار نیازمند همت می‌ورزند تشکر می‌کنم.

رئیس کمیته امداد کهگیلویه از توزیع هزار و ۳۲۸ بسته فرهنگی در این مرحله از رزمایش مؤمنانه خبر داد و اظهار داشت: این رزمایش در قالب مشق احسان با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام آغاز و نوشت افزار تیهه شده بین دانش‌آموزان مددجو توزیع می‌شود.

سید عبدالخالق آرامش‌دوست با بیان اینکه اجرای رزمایش‌های مؤمنانه در راستای لبیک به فرمایش رهبری است، ارزش ریالی این بسته‌ها را قریب به ۳۲۰ میلیون تومان برآورد کرد.
وی گفت: مددکاران کمیته امداد از امروز بسته‌های مؤمنانه را با رعایت پروتکل بهداشتی در سطح شهر و روستا‌های شهرستان به دست دانش‌آموزان می‌رسانند.

عبدالخالق آرامش‌دوست افزود: هزار و ۵۵۰ دانش‌آموز، دانشجو و طلبه از خدمات فرهنگی و کمک هزینه آموزشی کمیته امداد برخوردار هستند.
رئیس کمیته امداد کهگیلویه گفت: پنج هزار و ۴۰۰ خانوار زیر پوشش این نهاد حمایتی در شهرستان قرار دارند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.