روابط عمومی ستاد نماز جمعه بهمئی انتشار یک خبر را تکذیب می کند؛

رسانه ها اخلاق رسانه ای را رعایت کنند ؛ وارونه جلوه دادن سخنان امام جمعه بهمئی در خطبه امروز توسط برخی رسانه ها
کد خبر : 64715
تاریخ انتشار : جمعه 3 آذر 1402 - 20:35
روابط عمومی ستاد نماز جمعه بهمئی انتشار یک خبر را تکذیب می کند؛

روابط عمومی ستاد نماز جمعه بهمئی انتشار یک خبر را تکذیب می کند؛

واکنش روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهرستان بهمئی به بد اخلاقی رسانه ای و به حاشیه بردن مطالبه بحق مردم بهمئی

رسانه ها اخلاق رسانه ای را رعایت کنند ؛ وارونه جلوه دادن سخنان امام جمعه بهمئی در خطبه امروز توسط برخی رسانه ها

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ امروز جمعه سوم آذرماه ۱۴۰۲ ، خطبه های شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی به امامت حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صلواتی برگزار شد.

در خطبه دوم این روز ، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صلواتی امام جمعه بهمئی به بیان یکی از مطالبات بحق مردم این شهرستان در حوزه مخابرات ، ارتباطات و دکل تلفن همراه می پردازد که متن آن هم در زیر به صورت کامل و دقیق نوشته شده است ، اما برخی از سایت ها و رسانه ها با اضافه نمودن مطالب غیر واقعی و تغییر در متن خطبه به بد اخلاقی رسانه ای دامن زدند.

در خبری که در برخی از رسانه ها انعکاس داده شد ؛ نام مدیر عامل محترم شرکت مخابرات استان به چشم می خورد ؛ این در حالی است که حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صلواتی امام جمعه بهمئی در موضوعی که به عنوان مطالبه مردم بهمئی در حوزه مخابرات ، ارتباطات و دکل تلفن همراه بیان نمودند و انعکاس داده شد نامی از مدیرعامل محترم مخابرات و یا شخص دیگری برده نشد.

به همین منظور روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهرستان بهمئی به بد اخلاقی رسانه ای و به حاشیه بردن مطالبه بحق مردم بهمئی در برخی سایت های خبری واکنش نشان داد و این خبر را تکذیب کرد و از رسانه ها خواست اخلاق رسانه ای را رعایت کنند.

در خطبه امروز ؛ امام جمعه شهرستان بهمئی بعد از ذکر مصادیقی از مطالبات مردم و  اینکه مردم بخاطر ترک فعل های مسئولین گرفتارند و اینکه کار را باید به کاردان سپرد.

بطور کلی بیان نمودند : حقیقتا نباید به افراد خوب اما بی عرضه مسئولیت داد.

و اتفاقا مطالبه و مسئله ای که امام جمعه در رابطه با مخابرات شهرستان مطرح کردند از زبان مدیر  مخابرات بهمئی بود که پیش از خطبه به امام جمعه محترم بهمئی ارائه نمودند.

مدیر مخابرات شهرستان بهمئی طی گزارشی که  قبل از بیان خطبه ها به امام جمعه بهمئی ارائه دادند.

مدیر مخابرات شهرستان بهمئی بعنوان متولی شبکه های ارتباطی ، تلفن ثابت ،و همراه و اینترنت ؛خدمات و عملکرد نهاد مخابرات را بیان نمودند.

و آنچه رسالت و وظیفه این اداره بود برای حل مسئله مردم یعنی آنتن دهی خطوط همراه اول و اینترنت در قسمت هایی از شهر لیکک که تمام تجهیزات و امکانات دکل همراه اول بیش از دوسال است خریداری شده و به علت معارضات مسئله حل نمی‌شود را بیان نمودند.

امام جمعه بهمئی در تحلیلی از این ترک فعل ها به نحو کلی گفتند : نباید به افراد خوب اما بی عرضه مسئولیت داد.

و این مطلب ایشان خطاب به مدیر عامل مخابرات استان نبود.

این در حالی است که برخی سایت ها و رسانه ها در اصل خبر دست برده و با تغییراتی در متن خطبه ؛ از مدیر عامل محترم مخابرات استان نام بردند.  ولی از شخص یا فرد خاصی در این زمینه نامی نبرده شد.

انتظار است سایت ها و مدیران رسانه ها به دور از حاشیه سازی و مصداق انگاری به رسالت خودشان که آگاهی بخشی ، دقت ، سرعت و صداقت در خبر هست را رعایت کنند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.