داود طلوعی مطلق

سامانه ۲۰۱۱۷مخابرات را بشناسید

پاسخگویی به مشترکین در زمینه رفع خرابی تلفن از طریق سامانه پاسخگویی مکانیزه ۲۰۱۱۷ صورت می گیرد و مشترکین در تمام مدت شبانه روز می توانند شماره تلفن خراب خود را از طریق این سامانه به سیستم اعلام کنند
کد خبر : 6632
تاریخ انتشار : شنبه 4 اردیبهشت 1400 - 9:36

 

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، سید داودموسوی منش مسئول روابط عمومی مخابرات منطقه کهکیلویه وبویراحمد با اشاره به روند چک کردن خرابی تلفن ثابت، اظهار کرد: در صورت بروز هرگونه قطعی یا خرابی برای خط تلفن، مشترک باید ابتدا خطوط داخلی تلفن خود را آزمایش نموده و از صحت آن اطمینان حاصل نماید و بعد از آن بدون نیاز به مراجعه به مرکز تلفن تنها با شماره گیری ۲۰۱۱۷ ، شماره تلفن خرابی را همراه با پیش کد استانی سیستم ثبت کند تا همکاران ما در اسرع وقت نسبت به رفع خرابی اقدام نمایند.

موسوی منش افزود؛یکی از قابلیت های مهم این سامانه ثبت شماره تلفن همراه مشترک بوده وهمکاران رفع خرابی ما در صورت عدم شناسایی منزل مشترک می توانند با تلفن همراه مشترک ارتباط برقرارنمایند

وی افزود: در برخی موارد عملیات کابل برگردان و حفاری ها باعث قطعی موقتی تلفن ‎ها می‎شود و در برخی موارد نیز اختلالات تلفن مرتبط به خطوط داخلی است که باید توسط مشترک بررسی شود و اصلاح شود.

مسئول روابط عمومی مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد در توضیح نحوه تشخیص منشا ء مشکل قطعی تلفن ثابت گفت : اگر با وصل تلفن به پریز ورودی ساختمان(سرداخله سیم تلفن مشترک )، تلفن بوق داشت مشکل قطعی تلفن داخلی است و در غیر این صورت مشکل از ناحیه مخابرات است. وامیدمی رود مشترکین قبل ار اعلام تلفن به سامانه ۲۰۱۱۷ ابتدا خطوط داخلی تلفن خود را آزمایش نموده و از صحت آن اطمینان حاصل نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.