مسلم مختاری

شنبه ۲۷ آبان؛ راهپیمایی دانش آموزان و مردم بهمئی در حمایت از کودکان غزه

تجمع باشکوه مردمی حمایت از کودکان مظلوم غزه روز شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور در شهرلیکک مرکز شهرستان بهمئی برگزار می‌شود.
کد خبر : 63954
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آبان 1402 - 20:19

تجمع مردم بهمئی در حمایت از کودکان غزه و دعوت از مردم برای شرکت در تجمع حمایت از مردم غزه

شنبه ۲۷ آبان؛ راهپیمایی دانش آموزان و مردم بهمئی در حمایت از کودکان غزه

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ امام جمعه شهر لیکک در جلسه هماهنگی و برنامه ریزیی که به منظور حمایت از کودکان غزه و فلسطینی در محل دفتر امام جمعه برگزار شد گفت: تجمع باشکوه مردمی حمایت از کودکان مظلوم غزه روز شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور در شهر لیکک برگزار می‌شود.

حجت الاسلام  اسماعیل صلواتی افزود: راهپیمایی سراسری مردم مرکز بهمئی  در حمایت از کودکان مظلوم غزه ساعت ۱۰ صبح شنبه ۲۷ آبان ماه از میدان کتاب (روبروی کتابخانه شهر لیکک) تا مسجد جامع حضرت صاحب الزمان عج این شهر با اجرای ویژه برنامه های مختلف اجرا میشود.

وی گفت: بیش از ۴۰ روز از عملیات غرورآفرین حماس علیه رژیم اشغالگر قدس می‌گذرد و صهیونیست‌ها هم تمامی توان خود را برای به دست آوردن یک پیروزی به کار گرفته‌اند، به جرات می‌توانیم بگوییم رژیم اشغالگر به هیچ یک از اهداف خود دست نیافته‌است.

امام جمعه شهر لیکک با بیان اینکه ، مردم این دیار در حمایت از کودکان غزه تجمع کرده و مایه قوت قلب کودکان غزه خواهند شد گفت: این راهپیمایی در محکومیت کشتار وحشیانه کودکان مظلوم غزه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

سخنرانی، اجرای سرود، برپایی‌ایستگاه نقاشی، اجرای خواننده از جمله برنامه‌های این تجمع خواهد بود.

مسلم مختاری خبرنگار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.