داود طلوعی مطلق

نشست بصیرتی سیاسی با موضوع انتخاب ما-انتقام مادرشهرستان بهمئی

انتخابات یک نعمت و فرصت بزرگ است که شکرگزاری این نعمت، برگزاری خوب و پرشور و سالم انتخابات است
کد خبر : 8270
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 خرداد 1400 - 23:56

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،به همت معاونت بسیج مساجد و محلات ناحیه بهمئی و حوزه های مقاومت بسیج سیدالشهدا (ع)و حضرت زینب(س) نشست بصیرتی سیاسی با موضوع انتخاب ما-انتقام ما برگزار شد.

در ابتدای این نشست ستواندوم پاسدار یاسین خوبپور ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان این همایش بصیرتی به موضوع انتخابات و تبیین ضرورت مشارکت عمومی و انتخاب اصلح پرداخت و اظهار داشت: انتخابات یکی از فرصت‌ها و نعمت‌های بزرگ برای نظام و مردم است.

وی عنوان کرد: انتخابات یک نعمت و فرصت بزرگ است که شکرگزاری این نعمت، برگزاری خوب و پرشور و سالم انتخابات است.

 سرهنگ پاسدار علی محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی  یکی از ویژگی‌های لازم برای یک فرد انقلابی مسلمان را تقوای دینی و سیاسی عنوان و تاکید کرد: یک تقوای فردی داریم به این معنا که هر کس خودش را از گناه و از آتش غضب الهی و جهنم حفظ کند و یک تقوای اجتماعی و سیاسی داریم به این معنا که خواسته‌های اسلام از ما را تلاش کنیم در جامعه محقق سازیم.محمدی: شبکه رسانه‏‌ای عظیم در پاسداری تقوا  یعنی از اموری که مورد رضایت خدا نیست اجتناب کنیم و به دلیل گستردگی دین تقوا را می‌توان به تمام امور مرتبط با آن نسبت داد، بنابراین تقوا در فرهنگ، اخلاق، اجتماع، سیاست، اقتصاد و مباحث دیگر معنا پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه تقوای سیاسی یکی از مهم‌ترین جلوه‌های تقواست، تصریح کرد: تقوای سیاسی دارای مصادیق بسیاری است که از مهم‌ترین آن‌ها این است که بدون معیار به تحلیل امور سیاسی نپردازیم و نسبت به آنچه که بر زبانمان جاری می‌شود، مواظب باشیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با تصریح اینکه سخت‌ترین و پیچیده‌ترین نوع تقوا، تقوای سیاسی است، گفت: باید مراقب باشیم در عرصه سیاست دچار بدگمانی نشویم و بدانیم که یکی از مصادیق تقوای سیاسی، ولایت‌مداری است و  تقوای سیاسی یعنی فرد در عرصه سیاست جهت‌گیری مفید برای خدا، اسلام و مردم داشته باشد و رعایت این نکته آگاهی و بصیرت دقیقی می‌خواهد.
وی تأکید کرد: لازمه تقوای سیاسی نیز این است که نگاه و وظایف سیاسی بر اساس دین تعریف و شناخته شود تا انسان به بیراهه کشیده نشود.

درپایان برنامه از خانواده شهیدان داستان دیدار و سرکشی بعمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.