مسلم مختاری

نشست روشنگری و بصیرت افزایی با اهالی مسکن مهر شهر لیکک و بیان درد دلهای مردم

در این نشست علاوه بر روشنگری و بصیرت افزایی با اهالی بر پیگیری و رفع مشکلات مردم این نقطه از شهر تاکید شد
کد خبر : 12760
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1400 - 13:27

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در دیدار جمعی از اهالی مسکن مهر شهر لیکک که به منظور روشنگری و بصیرت افزایی و پیگیری خواسته های مردم مسکن مهر برگزار شد گفت : تفکر بسیجی،روحیه جهادی و انقلابی بودن بعنوان یک اصل برای تمام بسیجیان است که باید در ارگانها و ادارت نهادینه گردد تا خدمات بهتر و مفیدتری به مردم ارائه شود.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد با اشاره به اینکه ، نقش بسیج و سپاه پاسداران در کنار مردم ، در دفاع از انقلاب ،در سازندگی و بصیرت افزایی نقش بارز و برجسته ای است افزود: مردم و بسیجیان کشور باید با عمل به سخنان رهبری در تمامی عرصه ها با روحیه انقلابی و با بصیرت و روشنفکری عمل نمایند و در راستای خدمت رسانی و توسعه هر چه بیستر و بهتر دیار خود کوشا باشند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید بنیاد عمل مسکن مهر ، هم در این دیدار صمیمی ، ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم و مجموعه سپاه پاسداران و بسیج در این برنامه ، به بیان مشکلات اهالی مسکن مهر پرداخت و گفت : نقش بسیج در مقابله با شیوع کرونا ، خدمت رسانی به مردم ، پیگیری مشکلات و همدلی با اهالی انکارناپذیر است و انتظار می رود مثل همیشه پیگیر رفع مشکلات این نقطه از شهر باشند.

روح الله خندان گفت : نیروهای بسیجی با توجه به شناختی که از محلات و مردم دارند با شکل گیری طرح شهید سلیمانی در کنار نیروهای بهداشت و درمان به شکل محله محور سعی در مقابله با ویروس منحوس کرونا نمودند که در این زمینه اقدامات مثبت و مفیدی صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه ، ما با استفاده از نیروهای انقلابی ، هادیان سیاسی و فعالان فرهنگی، باید با شناساندن مشکلات ، بیان ویژگی‌های خوب ، امید آفرینی در مردم و بیان توانمندی‌های نظام و انقلاب، مردم را به شرکت در کمک به دولت و نظام ترغیب کنیم افزود: پایبندی مردم به ارزشهای والای نظام با گذشت چهار دهه ازپیروزی انقلاب ثابت شده است و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در همه حال آماده دفاع از ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

گفتنی است در این دیدار ، تعدادی از شهروندان و اهالی به بیان نکته نظرات خود ، پیشنهادات و انتقادات پرداختند و خواستار رفع مشکلات خود شدند.

مسلم مختاری
خبرنگار و نماینده صداوسیما

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.