داود طلوعی مطلق

نشست صمیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی با مسئولان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات شهرستان بهمئی

نشست صمیمی فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ششادارات شهرستان بهمئی انجام شد
کد خبر : 35611
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 تیر 1401 - 15:57

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا نشست صمیمی فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ششادارات شهرستان بهمئی انجام شد.

سروان پاسدار جهانگیر آشنا مسئول حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان بهمئی در ابتدای مراسم، ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین و حاضرین در مراسم ایشان به جایگاه والای بسیج اشاره کردند و اذعان داشتند در سایه تفکر بسیجی می توان به دستاوردهای مهمی از جمله تحقق اهداف عالی در ادارات رسید.

جهانگیر آشنا با بیان اینکه همانگونه که در امور پیشرو هستید و نسبت به انقلاب اسلامی، کشور، منطقه، محل کار و شغل خود متعصب هستید این نشان دهنده تفکر بسیجی است، همان تفکری که اگر در تمامی زمینه ها نشر یابد خیر زیادی حاصل می شود.
سرهنگ دوم پاسدار مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در این جلسه ضمن عرض تبریک به فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و انتصاب آنها در این مسئولیت مهم به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کردند و پیرامون وضعیت قبل و بعد از انقلاب مباحثی را عرضه داشتند .
غلامی نژاد اذعان داشتند پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان از دو روش جنگ سخت و نرم در صدد مهار انقلاب اسلامی برآمدند که به حمدالله تاکنون تمامی آنها ابتر مانده است.
غلامی نژاد در ادامه به جمله امام خمینی ره در خصوص بسیج که بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که همه ما را در در یک زمره قرار می دهد و منشا خیرات زیادی است اشاره کردند و حمایت از تفکر بسیجی و پایگاه های بسیج موجود در ادارات، در تمامی زمینه ها مورد تاکید قراردادند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد هادی عرفانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در این جلسه با اشاره به اینکه بسیج سیاسی است اما سیاست زده نیست از مسئولان پایگاه بسیج خواست که جایگاه والا و ارزشمند بسیج را فدای جریان های سیاسی نکنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.