۰ نظر
۱۱۳ بازدید

آسیه مجیدی مهر

همه مناطق لنده در برنامه محرومیت‌زدایی دولت سیزدهم دیده می‌شود/ رفع مشکل آب آشامیدنی و جاده‌های روستایی در سال۱۴۰۱

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عزم دولت سیزدهم برای رفع محرومیت از مناطق کم‌برخودار ،تمام شهرستان لنده دارای محرومیت است.
کد خبر : 29148
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردین 1401 - 1:57

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا سید علی احمدزاده در جمع‌بندی سفر به شهرستان لنده با اشاره به بازدید از بخش‌ها و روستاهای کم‌برخوردار این شهرستان گفت: در این بازدیدها نبود جاده روستایی و آب آشامیدنی مهمترین مشکلی بود که در همان محل بازدید دستورات لازم برای رفع این موارد داده شد و بخش زیادی از مشکل جاده‌های روستایی و آب آشامیدنی امسال رفع می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مردم در موگرمون با مشکل نبود گاز مواجه هستند، گفت: طی سال‌های گذشته اقدامی برای تامین اعتبار پل موگرمون انجام نشد و در فصل زمستان به دلیل پر آب شدن رودخانه مشکلاتی برای مردم ایجاد شده و تعدادی از هم‌استانی جان خود را از دست دادند به همین دلیل به پل وحشت معروف شده است در این بازدید مردم از این وضعیت گلایه داشتند که اعتبار پل موگرمون تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه چندین نقطه این شهرستان چنین موردی بوده که امیدوارم برطرف شود، گفت: مردم در روستای بره‌ مال قیام پل نیاز دارند که بنیاد علوی ورود کرده و کارهایی انجام گرفته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از نزدیک با مردم در روستاهای محروم لنده دیدار و گفت‌وگو داشتم افزود: مردم خواستار آبیاری زمین‌های کشاورزی بودند که از جهاد کشاورزی خواستیم کار مطالعاتی برای آبیاری زمین‌های کشاورزی را انجام دهد.

احمدزاده با اشاره به اینکه به همت شرکت گاز، روستاهای فاقد گاز در لنده از این نعمت بهره‌مند می‌شوند، گفت: مرتب شاهد قطعی برق در لنده هستیم از شرکت توزیع نیروی برق استان خواستیم فورا این مشکل را رفع کند، ضمن اینکه شرکت آب و برق خوزستان پروژه ایستگاه برق را آغاز کرده و قول دادند تا خرداد ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد و برق پایدار این منطقه تا ۳۰ سال تامین شود.

احمدزاده با بیان اینکه مشکلات مردم به طور همه جانبه رفع می‌شود، گفت: در آینده‌ از مناطق و روستاهای لنده که نتوانستیم بازدید کنیم سرکشی می‌کنیم تا از نزدیک با دغدغه‌ها و مشکلات مردم آشنا شویم و در جهت رفع آن گام برداریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به مشکلات درمانی لنده اشاره کرد و گفت: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قول دادند پزشک دائم مستقر کنند و پایگاه اورژانس را به تجهیزات مجهز کنند، ضمن اینکه ۲۰ میلیارد تومانی که به بیمارستان لنده اختصاص داده شده توسط دانشگاه جذب شود تا بیمارستان از پیشرفت لازم برخوردار شود.

وی با اشاره به رفع مشکل اینترنت و شبکه تلفن همراه شهرستان لنده در نیمه اول سال جاری از عزم دولت سیزدهم برای رفع مشکل از مناطق محروم خبر داد و خاطرنشان کرد: اراده دولت ایران قوی و عدالت محور آیت‌الله رئیسی رسیدگی به مناطق محروم و کم‌برخوردار است که تمام شهرستان لنده دارای محرومیت است.

انتهای پیام/

خبرنگار:آسیه مجیدی مهر

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.