مسلم مختاری

پایان مسابقات والیبال بانوان ۸ شهر کشور در بهمئی

مسابقات والیبال بانوان بزرگسال ۸ شهرستان کشور در شهرستان بهمئی با معرفی برترین‌ها پابان یافت.
کد خبر : 14756
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1400 - 9:56

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، این دوره از مسابقات والیبال بانوان با حضور ۸ شهرستان و منطقه از اُستان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در سالن چند منظوره شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی به مدت ۲ روز برگزار شد.
۱۳۰ بانوی ورزشکار از مناطق رامهرمز، شهرستان کهگیلویه، بهبهان (دو تیم)، ماهشهر، زیدون، اُمیدیه، دیشموک و شهرستان بهمئی (دو تیم) در این دوره از مسابقات شرکت دارند.
در پایان این دوره از مسابقات تیم‌های شهرستان‌های اُمیدیه، رامهرمز و منطقه زیدون به ترتیب اول تا سوم شدند و جام اخلاق این دوره از مسابقات به شهرستان اُمیدیه از اُستان خوزستان رسید.
امام جمعه شهر لیکک در مراسم افتتاحیه این مسابقات با اشاره به اینکه، یکی از مهمترین عوامل برای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی میان مردم بویژه نسل جوان ورزش و توسعه فرهنگ ورزشی است گفت: دختران به عنوان مادران و عضو اصلی خانواده نقش موثری در فرهنگ‌سازی و تربیت نسل آینده دارند که باید به این مهم توجه جدی شود.
حجت الاسلام افروغی، بر توجه جدی و تلاش روز افزون برای استفاده از توانایی و ظرفیت بانوان برای ارتقاء ورزش در جامعه تاکید کرد و افزود: توانایی‌های بالای بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی با رعایت فرهنگ ایرانی اسلامی و شئونات اسلامی بیش از پیش محقق خواهد شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه، زنان حدود نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و همواره دو شادوش مردان در کار‌ها و حرفه‌های مختلف فعالیت دارند گفت: ورزش بانوان پیش زمینه‌ای برای ارتقاء سلامت، نشاط و شادابی در خانواده و جامعه است و در این زمینه برنامه ریزی‌های مختلفی در شهرستان بهمئی انجام شده است.
عاطفه بیوکانی با بیان اینکه، بر اساس آمار‌های منتشر شده ورزش بانوان در سال‌های گذشته در شهرستان بهمئی رشد خوبی داشته است افزود: با توجه به فعالیت گسترده زنان و نقش مهم آنها در مدیریت خانواده و تربیت فرزندان، امور خانه داری، حفظ و تقویت سلامت جسمی و روحی این قشر همراه با برنامه‌های ورزشی محقق خواهد شد.
وی همچنین از نبود حامی مالی، کمبود امکانات و تجهیزات مناسب و کافی به عنوان مهم‌ترین مشکل پیش روی علاقمندان و فعالان این رشته‌های ورزشی در شهرستان بهمئی ابراز گلایه کرد.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داودطلوعی مطلق:پایگاه خبری عصرآشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.