۰ نظر
۹۵ بازدید

داود طلوعی مطلق

پلمپ بانکهاوصنوف متخلف توسط ستاد مبارزه باکرونا درشهرستان بهمئی

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی از پلمپ دو بانک ، دو اداره و 5قلیون سرا به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان بهمئی خبر داد
کد خبر : 10879
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهریور 1400 - 13:22

 به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی هاشم طاهری افزود:پلمپ بانکهاوصنوف متخلف توسط ستاد مبارزه باکرونا درشهرستان بهمئی صورت گرفت.

طاهری مدیرشبکه بهداشت ودرمان شهرستان بهمئی گفت:بانکهای ملی ، توسعه تعاون ، ادارات تامین اجتماعی ، آموزشگاه رانندگی و۵ مرکز عرضه قلیان به علت عدم پایبندی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی پلمپ شدند.

وی درادامه  گفت: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور فعالیت تمامی مراکز عرضه قلیان ممنوع شده و در همین راستا و جهت مبارزه با شیوع این ویروس در سطح شهرستان،  بازرسان بهداشت محیط این شبکه به همراه نمایندگان ادارات صمت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی موفق شدند ۵ مرکز عرضه قلیان را که بصورت مخفیانه فعالیت میکردند را پلمپ نمود.

وی در ادامه از همکاری و همراهی ادارات مربوطه مخصوصا نیروی انتظامی که در گشت ویژه دیشب نهایت همکاری را داشته اند تقدیر و تشکر نمود.

 طاهری در پایان با بیان اینکه هیچ قلیان سرایی در سطح شهر لیکک مجوز فعالیت ندارد، افزود: شهروندان گرامی در صورت مشاهده فعالیت هر قلیان سرایی آن را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.