پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، در پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت
کد خبر : 32632
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 - 12:00

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ امین درخشان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان » بماسبت روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی به این سایت ارسال کردند که متن پیام به شرح ذیل است:

۲۷ اردیبهشت در حقیقت فرصت ارزشمندی برای تقدیر و تشکر از زحمات وتلاش های صادقانه سختکوشان عرصه ارتباطات و روابط عمومی است.

جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

آنچه اهمیت دارد این است که کار روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت است نه مدیر. برای آنکه محور اساسی کار روابط عمومی کسب منافع برای کل سازمان است نه برای شخصی که در رأس هرم سازمانی قرار گرفته است.

بنابراین باید به روابط عمومی و کارکردهای آن، بهتر و منطقی تر نگاه کرد. در این صورت است که روابط عمومی می‌تواند در سازمان موفق عمل کند.

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی است ، و بنا به فرموده مقام معظم رهبری( مدظله العالی): روابط عمومی آیینه تمام نمای مراکز،سازمان ها و نهادهای مختلف است که با هدف بهبود کیفیت خدمت رسانی به مردم و ارتقای سطح ارتباطات با بخش مختلف یک جامعه، ایجاد شده است ودر عصر حاضر که عصر ارتباطات می باشد وجود چنین تشکیلاتی آن هم در سطحی متعالی و برخودار از روش های پیشرفته و البته الکترونیک برای ارتباط و اطلاع رسانی، امری ضروری و غیر قابل اجتناب است.

بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.

خدمات ارزشمند و کوششش خردمندانه دست اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی در استان ما، که در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی به مردم گام بر می دارند قابل تقدیر است.

شکی نیست مدیران و کارشناسان روابط عمومی با اطلاع رسانی و اطلاع یابی و انعکاس به موقع مسائل،مشکلات ونیاز های مخاطبین ،مدیران را در فرآیند مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی یاری می نمایند و مانیز قدردان این تلاش حرفه ای و حساس روابط عمومی ها هستیم.

امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا وپیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.

در سال جدید ، اینجانب ضمن تبریک روز ملی روابط عمومی و ارتباطات به همه مدیران و پرسنل روابط عمومی، توفیق روز افزون همه این عزیزان را جهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست های دولت عزیر از در گاه باریتعالی مسئلت می نمایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.