داود طلوعی مطلق

پیام سرباز وطن از قلب کوههای زاگرس خطاب به استاندار کهگیلویه وبویراحمد

فقط بدان که من یک سرباز بیش نیستم و وامانده ی کاروان شهیدان هستم ،رفتم به دنبال شهادت در جنگ با داعش باز هم نشد نمی دانم چرا ؟
کد خبر : 18293
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1400 - 0:06

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا ‘سردار سید شکرالله واهبی زاده ،وقتی بعنوان سردار صدایش زدیم نگران شد و گفت :  فقط بدان که من یک سرباز بیش نیستم و وامانده ی کاروان شهیدان هستم ،رفتم به دنبال شهادت در جنگ با داعش باز هم نشد نمی دانم چرا قسمت من چنین است؟

سرباز وطن، سربازی بازنشسته از دل کوههای زاگرس ، همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی درپیامی خطاب به استاندار کهگیلویه وبویراحمد به این سایت ارسال کردندکه متن پیام به شرح ذیل هست:

باسلام

جناب استاندار محترم استان کهگیلویه وبویراحمد
اسم دولت ومجلس انقلابی هست وگفته می شود که این تنها دوری است که مجلس ودولت یک دست وهماهنگ شدند وشعارهای هر دولت چه گذشته وچه حال در ذهن مردم موجود است .
پس اگر بناباشد که شما به عنوان نماینده عالی دولت وقت در استان تمام وقت خود ومدیرانت را صرف جلسات ومصوبات روی کاغذ وآن هم در اتاقهای دربسته که مجهز به سیستم گرمایشی وسرمایشی وباصندلی های مخملی ودوربین های فیلم برداری بگذرانی ودر چهارتا جلسه تودیع ومعارفه چهارتا حرف خوب بزنید وچهارتا مصاحبه بدهید پس تفاوت تان با استاندار دولت قبل چیست ؟!؟
اگر می خواهید به این مردم محروم وفقیر استان خدمتی کنید و مردم به دولت تان امیدوار وخوش بین شوند از تشریفات ، جلسات تشریفاتی وگزارشی بیرون  بیا و مرد میدانی شوید همچون فرماندهان دفاع مقدس که در تمام لحظات خودشان اول می رفتند به سمت خطر وبعد تماس می گرفتند بانیروها که بیایید وهیچ وقت نگفتند شما بروید وبعد ما فرمانده هان می آییم.
آنجا که باید زبر بارش گلوله می رفت جلو زیر لول تیربار می نشست وبعد به نیروها می گفت بیاید جلو!
حال که تو نمی خواهی زیر لول تیربار قرار بگیری وبا با بهترین ماشین وبا محافظ ودر شهرها وجاده های امن تردد می کنی نه خاکی به لباست می خورد ونه ترکشی به سمت خودت وماشین می آید !
بیا از نزدیک مردمی که تا پای جان دادن برای این نظام ماندند وهنوز ایستادگی ومقاومت می کنند در چه وضعیتی به سر می برند ،وضعیت جاده،مسکن، مراکز درمانی ، آموزشی ،چگونه هست !
زمان گفتار درمانی مرد ،مردم دیگه به حرفها گوش نمی دهند بلکه عمل می خواهند ومرد ومدیران میدانی ،انقلابی وجهاد ی می خواهند.
نمی دانم چقدر از خودت استقلال مدیریتی ، تصمیمی دارید؟
نمی دانم نمایندگان چقدر سهم در رابطه با مدیران دارند وشما چقدر به حرف آنها گوش می دهی ؟
ولی به هر شکل تو سکاندار استانی هستی که فقر وبیکاری ،اعتیاد،طلاق،باند بازی،فامیل گرایی داخل بیداد کرده وبیداد می کند وبه همین دلایل خیلی جاها نسبت به دیگر استان‌های کشور عقب مانده ایم !

سرباز وطن سید شکرالله واهبی زاده

 

خبرنگار:داودطلوعی مطلق

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.