مسلم مختاری

همایش نخبگان، ریش سفیدان، متنفذین و سلائق، قبایل و طوایف مختلف شهرستان بهمئی و هم اندیشی با فرماندار شهرستان بهمئی

پیگیری مشکلات مردم در مناطق مختلف و رفع مشکلات طرح های مهم با جدیت در دستور کار فرمانداری بهمئی است
کد خبر : 18415
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1400 - 17:16

 

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ فرماندار بهمئی در همایش نخبگان، ریش سفیدان، متنفذین ، قبایل و طوایف مختلف شهرستان بهمئی و هم اندیشی با مردم این دیار گفت : در زمینه خدمت رسانی و ارائه خدمات به تمامی طیف ها و گروه ها در این شهرستان توجه ویژه خواهد شد و تفاوتی بین افراد و گروهها قائل نخواهم شد.

علی محمدی با اشاره به اینکه ، محبت های مختلف مردم این شهرستان تکلیف و وظیفه را برای من سخت تر کرده است افزود : امیدوارم بتوانم خدمات مطلوبی به نقاط مختلف شهرستان ارائه دهم که این موضوع با همراهی همه مردم و مسئولان محقق خواهد شد.

وی با اشاره به طبیعی بودن روند تغییر مدیران در نقاط مختلف کشور گفت : به تمام ظرفیت ها در بهمئی توجه ویژه و جدی خواهد شد این در حالی است که اولویت انتخاب مدیران، تلاش بی وقفه برای خدمت به مردم، صداقت، پاکی و همگام بودن با سیاست های دولت است.

فرماندار شهرستان بهمئی گفت : اگر مدیری از دولت پیشین، یا جناح های مختلف توانایی خدمت به مردم را داشته باشد مورد استفاده قرار خواهد گرفت تا بتوانیم از همه ظرفیت های توانمند بهره ببریم.

علی محمدی از تمامی فعالان مجازی، رسانه ای و مردم خواست، قبل از اظهار نظر در مورد طرح ها، پروژه ها، برنامه ها، تمامی مطالب را از اینجانب مطالبه کنند تا پاسخگو باشم و بعد اظهار نظر عادلانه کنند گفت : با بیان واقعیت ها و حقیقت گویی به مردم ، خیلی از حواشی برطرف خواهد شد و مشکلات به حداقل خواهد رسید.

وی از مردم، تمامی اقشار، گروه ها خواست که در راستای رفع مشکلات و خدمت به مردم با ایشان نهایت تعامل و همکاری را داشته باشند.

فرماندار بهمئی خدمت به مردم را وظیفه الهی دانست و با تقدیر از تمامی زحمات، تلاشها، همفکری ها و مساعدت های مختلف مردم شهرستان بهمئی گفت : در طول تاریخ مردم این دیار در مقاطع مختلف پیشتاز و برجسته بوده اند، همانگونه که افراد اسوه، برجسته و ممتازی را تقدیم کشور نموده اند.

در این مراسم، حجت الاسلام سید محمد لطیف تقوی، شعبان بهمئی، حمیدرضاطیب نیا، محمدرضا نیک بین، محمد حسین ویسی نژاد، کریم افتخاری، علی کرم افراز، علی ظفر پور، جلال فتحی ،سیدوحیدچامپور و مهرعلی جوخی پور به بیان مشکلات، پیشنهادات، انتقادات و نقطه نظرات خود پرداختند.

اتمام طرح های نیمه تمام، جذب سرمایه های مختلف، پیگیری مستمر مشکلات شهری و روستایی، توجه جدی به طرح های مهم از جمله برق، آب، بیمارستان و خدمات درمانی، سرعت بخشیدن در خدمت رسانی به مردم، نظارت جدی تر بر بازار، پیگیری مشکلات مراکز بخش ها، توجه جدی به جوانان و موضوعات پیرامون آنها، استفاده از ظرفیت ریش سفیدان، بزرگان و جوانان در حل و پیگیری مسائل مختلف و اجرای عدالت از مهمترین موضوعاتی است که در این جلسه توسط بزرگان، ریش سفیدان، متنفذین و جوانان بیان شد.

مسلم مختاری:خبرنگارونماینده صداوسیما

داودطلوعی مطلق:پایگاه خبری عصرآشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.