۰ نظر
۱۲۸ بازدید

افتتاحیه نمایشگاه بزرگ کتاب یاسوج با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی

افتتاح نمایشگاه کتاب آینده روشن در شهر یاسوج با1200 عنوان کتاب وبا بیش از هفت هزارجلددرشهریاسوج برپاشد.
کد خبر : 55356
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1402 - 9:51

 

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،امین درخشان در آئین افتتاحیه این نمایشگاه افزود:برپایی نمایشگاهها کتاب از سیاست های این اداره کل است.

وی گفت:هدف از برپایی نمایشگاه کتاب ایجاد فرهنگ کتابخوانی در جامعه است و جوامعی سرانه مطالعه بالایی دارند در همه علوم و صنایع به پیشرفته های قابل توجهی دست یافته اند.

متولی فرهنگ و هنر در استان بیان داشت: در این نمایشگاه ۶۰ ناشر بیش از ۷ هزار جلد کتاب درزمینه  رمان ،روانشناسی، تاریخ شعر ادبیات کودک و نوجوان، فلسفه طب سنتی و غیره … به بازدیدکنندگان و اهالی مطالعه و فرهیختگان عرضه می دارد

درخشان در ادامه عنوان کرد:نمایشگاه با تخفیف  از ۱۰ تا ۵۰درصد با موضوعات مختلف در میدان هفت تیر درب ورودی ورزشگاه تختی پذیرای علاقه مندان به کتاب است.

براساس این گزارش نمایشگاه از تاریخ ۲۸ خردادماه سالی جاری به مدت یکماه دایر است و در دو  نوبت (صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۴ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۲)  دایر و عموم جامعه می توانند بازدید وخریدنمایند.

نمایشگاه آینده روشن از طرف انتشارات اسو  باهمکاریاداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اداره کل ورزش وجوانان استان وشهرستان بویراحمد بامدیریت پور بهمنی  برپاشد.

 علاقه مندان میتوانند با خرید حضوری یا از طریق پیج اینستاگرام Phoenix.book9ثبت سفارش نمایند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.