۰ نظر
۱۶۸ بازدید

داود طلوعی مطلق

سقوط دو دستگاه پراید وموتورسیکلت دربرخورد باهمدیگر به درون کانال فاضلاب شهری شهرلیکک

وضعیت نابسامان فاضلاب شهرستان در سایه کم توجهی مسئولان
کد خبر : 41049
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 شهریور 1401 - 13:49

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،کانال فاضلاب حدفاضل دادگستری شهرستان بهمئی تا نرسیده به فرمانداری شهرستان مشکلات ومعضلات زیادی رابرای شهروندان ایجادکرده است.

این کانال فاقد حفاظ وسقف می باشد و حتی از سوی شهرداری پاکسازی نمیشود و بوی تعفن و لجن این کانال بهداشت مردم را به خطر می اندازد و همچنین  امکان داردهرلحظه همشهریان یا وسایل آنها در آن سقوط کنند وحتی این کانال خطر بزرگی برای کودکان این خیابان می باشدکه مدام درحال بازی هستند.

امروز دوشنبه ۲۱شهریورشاهدتصادف یک دستگاه ماشین پراید ویک دستگاه موتورسیکلت و غرق شدن آنها در آب گندیده این فاضلاب دومتری بودیم.

سرنشین موتورسیکلت دچارمصدومیت شده وبه درمانگاه منتقل شد و متاسفانه حتی  بوی گند وتعفن فاضلاب  کنار خیابان نمی گذاشت در این حادثه تصادف به فریاد مصدوم برسند.

گفتنی است این مسیر محل عبور هرروزه مسئولین وکارکنان ادارات شهرستان از جمله فرمانداری شهرستان بهمئی، فنی وحرفه ای،شبکه بهداشت ودرمان،اداره فرهنگ وارشاداسلامی،اداره مالیات، بنیادمسکن انقلاب اسلامی،بازرگانی،کمیته امداد،حوزه علمیه خواهران،دانشگاه آزاداسلامی داشگاه پیام نور و اداره کار میباشند که هرروز صبح وعصر این مسیر رابدون توجه به خطرات آن برای شهروندان وارباب رجوع ادارات و همچنین علایم بهداشتی از آن عبور میکنند .

انتظار می رود فرماندارشهرستان ،شهردار واعضای شورای شهر و همچنین مسئولان این ادارات  این معضل را به جد پیگیری وحل نمایند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.