۰ نظر
۱۶۱ بازدید

بمناسبت گرامیداشت روز کارگر صورت گرفت؛

دیدار از کارگران دربستر بیماری وبررسی مشکلات آنها

به مناسبت ۱۲ اردیبهشت و روزجهانی کار و کارگر جمعی از مسئولین با حضور درمنزل خانواده کارگران در بستر بیماری از صبر و استقامت این خانواده‌ها تجلیل و از آنها دلجویی کردند.
کد خبر : 70078
تاریخ انتشار : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 9:46

 

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا، توسط اداره تعاون کارورفاه اجتماعی دیدار از کارگران دربستر بیماری وبررسی مشکلات آنها بمناسبت هفته کارگر صورت گرفت.
در حاشیه این دیدارها فرج دهبان نژاد رئیس اداره تعاون، کارورفاه اجتماعی گفت: تکریم از کارگران وظیفه همه مدیران ومسئولین هست. همانطور که مقام معظم رهبری از این قشر زحمت کش بعنوان ستون فقرات کشور یاد کردند لذا باید به این قشر عظیم توجه ویژه شود.

فرج دهبان نژاد گفت: حدود ۱۴میلیون نفر از جمعیت کشور را قشر  کارگر تشکیل می‌دهد، که اگر با خانواده حساب کنیم نیمی از جمعیت کل کشور را این قشر عزیزتشکیل می‌دهند. که اگر به مشکلات و رفاه آنها توجه ویژه شود خودبه‌خود بخش عظیمی از مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور حل خواهد شد.

جمشید زکی نژاد رئیس شورای شهر لیکک به جایگاه عظیم کارگری اشاره کرد و گفت: وظیفه همه ماها هست که به مشکلات این قشرعظیم رسیدگی کنیم .
زکی نژاد از اداره تعاون کارورفاه اجتماعی بدلیل برگزاری برنامه های متنوع در سال ۱۴۰۳ خصوصاً تجلیل از کارگران برتر و سرکشی از کارگران دربستربیماری تشکر کرد.

اسکندرصفاری نژاد رئیس تامین اجتماعی شهرستان بهمئی ضمن گرامیداشت هفته کارگر مشکلات کارگران درحال بستری را بررسی و گفت: بیمه تامین اجتماعی از هرگونه مساعدت و همکاری در زمینه رفع مشکلات کارگران دریغ نخواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.