۰ نظر
۵۷ بازدید

آسیه مجید ی مهر

خلق اثرهای بسیار زیبا از شهدای شهرستان دنا توسط هنرمندان

هنرمندان خوشنویس و هنرهای تجسمی شهرستان دنا در غرفه فرهنگ وهنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا که به گرامیداشت اجلاسیه 126شهید شهرستان دنا  برپا گردیده بود خوش درخشیدند.
کد خبر : 71419
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1403 - 10:39

 

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، هنرمندان خوشنویس و هنرهای تجسمی شهرستان دنا در غرفه فرهنگ وهنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا که به گرامیداشت اجلاسیه ۱۲۶شهید شهرستان دنا  برپا گردیده بود خوش درخشیدند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا گفت : این نمایشگاه  که به مناسبت اولین اجلاسیه ۱۲۶ شهید والامقام شهرستان دنا  در ورزشگاه  شهر سی سخت  برگزار شده بود هنرمندان هنرهای تجسمی و خوشنویسان شهرستان دنا   با خلق اثرهای بسیار زیبا از شهدای شهرستان  خوش درخشیدند  وغرفه فرهنگ و هنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا با استقبال بسیار خوب مردم روبرو شد وکار هنرمندان مورد تمجیدو تحسین قرار گرفت.

کوثری گفت : زبان هنریکی از اثرگزارترین روش های است که هر بیننده ای را به تحسین وامی دارد و امروز به برکت خون شهدا ، کار ماندگار و تاثیر گذار هنرمندان را در این غرفه از نزدیک با حضور پرشور مردم در این اجلاسیه آسمانی دیدم و می توان گفت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اززبان هنر چیز دیگریست که به راحتی نمی توان از آن گذشت.

خبرنگار:آسیه مجید ی مهر 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.