همه آحاد مردم باید ورزش را جدی بگیرند و آن را برای سلامتی خود یک ضرورت و کار لازم به حساب بیاورند. زیرا جامعه ورزشکار، جامعه ای پر تلاش، با نشاط و زنده خواهد بود و جامعه ما امروز به این طراوت و نشاط نیازمند است.(مقام معظم رهبری)

علی سینا والی اصل

همایش پیاده روی به مناسبت هفته سلامت بانوان ایرانی در شهر ممبی برگزار گردید.

همایش پیاده روی به مناسبت هفته سلامت بانوان ایرانی
کد خبر : 73139
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 12:17

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،همایش پیاده روی به مناسبت هفته سلامت بانوان در شهر ممبی برگزار و به قید قرعه به تعدادی از شرکت کننده گان جوایزی اهدا گردید.

فرودی نیا مسئول مرکز بهداشت درمان شهرممبی گفت:این پیاده روی به مناسبت هفته سلامت بانوان ایرانی و باهمت مرکزبهداشت ودرمان،کمیته امداد،شهرداری و حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا شهرممبی برگزار گردید.

موسوی مسئول آموزش شبکه بهداشت ودرمان شهرستان بهمئی گفت:امروز سلامتی رکن مهم زندگی هرفرد به حساب می آید و این مهم جز با رعایت رژیم غذایی سالم و ورزش به دست نمی آید.

مسئول آموزش شبکه بهداشت ودرمان شهرستان بهمئی گفت:ورزش خود به تنهایی یک رژیم قوی برای سلامتی و خصوصآ بانوان می باشد که به دلیل شغل خانه داری تحرک کمتری دارند.

در ادامه این مراسم کمیته امداد امام خمینی(ره)اداره ممبی با استقرار پایگاهی،کمک های نقدی مردم را جهت مردم مظلوم غزه ولبنان جمع آوری کرد.

خبرنگار:علی سینا والی اصل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.