۰ نظر
۱۵۹ بازدید

داود طلوعی مطلق

امکان پذیری رفع تحریم ها و مشکلات با هم اندیشی جامعه فرهنگی/رشد و تعالی کشور در گروی توجه به فرهنگیان

سرگرد پاسدار علی محمدی خطاب به فرهنگیان شهرستان بهمئی گفت: رفع تحریم ها و سایر مشکلات کشور در سایه مشورت و هم اندیشی با جامعه بزرگ فرهنگیان امکان پذیر است..
کد خبر : 4197
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1399 - 0:40

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،به نقل از آوای ماغر؛ مدیر و اعضای شورای کانون بسیج فرهنگیان بهمئی با فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار سروان پاسدار جهانگیر آشنا، مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی ضمن عرض تبریک انتصاب سرگرد محمدی به سمت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و تقدیر و تشکر از زحمات سرهنگ باقر پسنده، به ارائه گزارش مختصری از فعالیتهای کانون بسیج فرهنگیان پرداخت.

در ادامه تعدادی از فرهنگیان بهمئی به ارائه راهکارها و پیشنهادی های لازم در خصوص بهبود وضعیت فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی شهرستان اشاره کرده اند.

در ادامه این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی ضمن تقدیر و تشکر از حضور شورای کانون بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی افزود:افتخار می کنم که در این برهه از زمان در شهرستانی خدمت می کنم  که خودم پرورش یافته این منطقه هستم .

سرگرد پاسدار علی محمدی خطاب به فرهنگیان شهرستان بهمئی گفت: نقش شما فرهنگیان در همه مسائل پر رنگ و ملموس است، اگر شما فرهنگیان درست هدایت و راهنمایی کنید که یقینا به همین شکل هم هست، قطعا جامعه ما یک جامعه اجتماعی سالم می شود و رفع  تحریم و سایر مشکلات کشور در سایه مشورت و هم اندیشی با جامعه بزرگ فرهنگیان امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه اینجانب با وظایف فرهنگیان کاملا آشنا هستم و چندین سال وظیفه خطیر تدریس در مراکز آموزشی سپاه و معاونت فرهنگی سپاه فتح را تجربه کرده ام،افزود:انتظار داریم  با همکاری شما فرهنگیان عزیز خادم خوبی برای این شهرستان باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی با بیان این که تعالی، رشد و توسعه هر جامعه در گروی توجه بیشتر به دستگاه آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: آمیختن علم و عمل و آراستن تحصیل با فضایل اخلاقی، تنها با همت جامعه فرهنگیان محقق می‌شود.

سرگرد محمدی  با اشاره به جایگاه رفیع معلمان در نظام اسلامی افزود: معلمان، اثرگذارترین عامل در توسعه و تعالی جوامع هستند و بر این اساس توجه به نیازهای اساسی این قشر تاثیرگذار لازم و ضروری است.

تصاویر تکمیلی خبر:

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.