داود طلوعی مطلق

برگزاری فینال جام فوتبال محلات روستایی بهمئی بعد از دو سال وقفه

فینال جام محلات روستایی بعد از دو سال با کش وقوسهای فراوان برگزار شد.
کد خبر : 3837
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 دی 1399 - 18:17

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،به نقل از  آوای ماغر؛ فینال جام محلات روستایی بهمئی بعد از دو سال با کش و قوس های فروان برگزار شد.

داودطلوعی مطلق، سرپرست تیم پرسپولیس خُنگ انار گفت: این مسابقات دو سال پیش در کلاون روستای رودتلخ  برگزارشد و در پایان مسابقات دو تیم پرسپولیس خُنگ انار و وحدت خالق به فینال مسابقات راه یافتند اما به دلیل ایجاد حواشی و مشکلات تیمها،بازیکنان  و هیئت برگزاری فینال این مسابقات برگزار نشد و تیمها سر در گم بودند تا اینکه به بیماری منحوس کرونا رسیدم و باتوجه به شیوع این بیماری امکان برگزاری نبود و بالاخره با همکاری تربیت بدنی شهرستان این فینال برگزارشد .

وی افزود: در بازی فینال تیم فوتبال وحدت خالق با نتیجه ۲برصفر به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

طلوعی خاطرنشان کرد:از اداره کل ورزش وجوانان ،اداره ورزش وجوانان شهرستان،فرماندهی نیروی انتظامی ومجموعه همکاران ستاد کرونای شهرستان،هیئت فوتبال،هیئت داوران، هیئت برگزاری مسابقات محلات روستایی،هیئت ورزشهای همگانی ،ورزشکاران،تماشاگران عزیز که نهایت همکاری را داشتند تا این فینال برگزارشود، تقدیر وتشکر داریم.

سرپرست تیم پرسپولیس خُنگ انار درپایان گفت: ازتمامی بازیکنان تیم  پرسپولیس خُنگ انار که از راه های دور ونزدیک ازابتدای تا انتها مسابقات بدون هیچگونه چشمداشت مالی با این تیم نهایت همکاری را داشته اند تقدیر وتشکر میکنم.

انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.