۰ نظر
۳,۶۱۱ بازدید

حمایت همه جانبه دادستان از دامپزشکی شهرستان بهمئی / با تهدیدکنندگان بهداشت عمومی با جدیت برخورد میشود

در دیدار رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بهمئی با دادستان این شهرستان بر ضرورت همکاری در جهت ارتقای بهداشت عمومی شهرستان به ویژه در زمینه وضعیت بهداشتی مراکز عرضه مواد خام دامی و جمع اوری فروشندگان مرغ زنده تاکید شد.
کد خبر : 66508
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 - 15:35

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا،  دراین دیدار صمیمی مهندس شاهین فتاحی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بهمئی اظهار داشت: دامپزشکی شهرستان همواره فعال است و فعالیت خود را صرفا محدود به وقت اداری نکرده است.

مهندس فتاحی افزود: اکیپ نظارت اداره،روزانه بررسی دقیق در حوزه نظارت بر سلامت فرآورده های خام دامی را دردستور کار خود دارد و گزارش کامل را به همراه موارد لازم برای رفع نواقص اعلام میکنند.

 

مهندس شاهین فتاحی ضمن قدردانی از جناب آقای حبیبی منش دادستان محترم شهرستان به جهت حمایت ها و بویژه در اقدامات حمایتی در زمینه پیش گیری از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان اعلام داشت: امیدوارم بتوانیم با حمایت دستگاه قضایی شهرستان موفق شویم تا از بروز بیماری در شهرستان پیشگیری کنیم.

 

وی گفت: نظر به اهمیت مباحث، مشکلات بهداشتی تنها کشتارگاه شهرستان، جمع آوری فروشندگان دوره گرد مرغ و ماهی، معرفی مراکز عرضه مواد خام دامی متخلف به مراجع قضایی از جمله اهداف پیشگیری از بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان میباشد.

 

شاهین فتاحی در پایان یاد آور شد: اشراف بالای دادستان محترم نسبت به مسائل دامپزشکی از جمله مزایای مهم برای ماست.

عبدالله حبیبی منش دادستان شهرستان بهمئی نیز در این دیدار بر ضرورت حمایت از دامپزشکی در جهت ارتقای سلامت و امنیت غذایی تاکید نمود و اظهار داشت: دادستانی به عنوان مدعی العموم حمایت کامل خود را از دامپزشکی دریغ نکرده و هر اقدامی که لازمه اش سلامتی مردم است انجام خواهد داد.

حبیبی منش افزود: موضوع کشتار های غیر مجاز در حاشیه شهر لیکک را با جدیت پیگیر و با متخلفان برخورد خواهد کرد

دادستان شهرستان بهمئی در پایان تاکید کرد: هر گونه تهدید علیه بهداشت عمومی را جرم تلقی کرد و گفت با تهدیدکنندگان بهداشت عمومی با جدیت برخورد خواهد شد.

فاضل ریحان نسب خبرنگار پایگاه خبری عصر آشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.