۰ نظر
۶۳ بازدید

گلایه شدید مردم شهرستان بهمئی از قطع آب شهری بدون اطلاع قبلی

آیا تکلیف 30هزار نفر انسان در فصل گرما باید به این شکل برنامه ریزی بشود؟
کد خبر : 69859
تاریخ انتشار : شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 2:41

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا در پی قطع آب شهر لیکک از ساعت ۱۲روز جمعه تا الان که ساعت ۲:۳۰بامداد هست خبری از وصل شدن آب نیست. افزایش تماسهای مکرر مردم با این پایگاه خبری خبرنگاران ما را مجبور به تماس با مسئولان اداره آب کرده که طی چندین مرحله تماس با مدیر و پرسنل متاسفانه کسی جوابگو نبوده است.

ضمن تشکر از فعالیت های شبانه روزی مدیر و پرسنل اداره آبفای شهرستان بهمئی اما انتقاد و گلایه شدید مردم از قطع آب شهر لیکک به پایگاه خبری عصر آشنا باعث شد که این خبر انتشار داده شود.

قطعا ارزش و اهمیت آب در زندگی بر هیچ کسب پوشیده نیست و اینکه اداره آب ۳ساعت قبل و در یک روز تعطیل اقدام به قطع آب بدون اطلاع قبلی به مردم میکند و فقط از طریق یکی از سایت های خبری در پیام رسان وات ساپ یک بیانه آمده است که زمان انتشار آن هم ساعت ۹صبح روز جمعه بوده است زمانی که در روز تعطیل حدود ۹۰درصد مردم در حال استراحت بوده اند و قطعا کسی در آن بازده زمانی در فضای مجازی فعالیت نمیکند و اکثر مردم در این پیام رسان فعالیت نمیکنند و گلایه دیگر مردم از این هست در بیانیه آمده است که ساعت ۲۴آب وصل میشود ولی تا الان خبری از وصل آب نیست.

حال جواب چند سوال این مردم را چه کسی باید بدهد.

آیا نمیشد اداره آب حداقل یک روز قبلش از طریق پایگاه های خبری این مشکل را اطلاع رسانی بکند؟

در این روز خیلی از مردم مراسمات داشتند و با مشکلاتی روبه رو شده اند که جواب این بی برنامه های و عدم مهمان نوازی ها را باید چه کسی بده؟

اکثر مردم حتی آب برای نوشیدن و سرویس بهداشتی نداشته که این خود اوج فاجعه را نشان میدهد.

به درستی آیا تکلیف ۳۰هزار نفر باید به این شکل برنامه ریزی بشود؟

اطلاعیه قطع آب در شهر لیکک به مدت ۱۲ ساعت

👈 *اطلاعیه قطع آب در شهر لیکک از سوی اداره آبفاضلاب شهرستان بهمئی صادر شد.*

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد ؛ اداره آبفاضلاب شهرستان بهمئی اطلاعیه‌ای مبنی بر قطع آب در شهر لیکک صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به منظور راه اندازی خطوط جدید آب شهر لیکک ، اصلاح شبکه فرسوده و  پایداری آب ، آب شهر لیکک از ساعت ۱۲ ظهر امروز جمعه تا ۱۲ شب همین روز قطع خواهد شد.

بر همین اساس از همه همشهریان درخواست می‌شود نسبت به ذخیره آب مصرفی مورد نیاز اقدام کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده مشترکان در زمان قطع آب، شیر فلکه ورودی منزل را بسته و پمپ‌های آب خانگی را خاموش کرده و بعد از ساعت یاد شده و برقرارشدن آب شهری، برای مدت ۵ دقیقه لوله‌های آب را باز گذاشته تا آب مانده در لوله‌ها خارج شود. و از دست کاری خطوط آب خودداری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.