داود طلوعی مطلق

تعطیلی مرکز استان به مدت ۲ هفته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از قرمز شدن وضعیت کرونایی سه شهر این استان و نارنجی شدن وضعیت چهار شهر خبر داد
کد خبر : 6324
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 فروردین 1400 - 12:02

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا، به نقل از خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛پرویز یزدانپناه گفت: شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته اند و چهار شهر باشت، چرام، لنده، بهمئی در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

وی اظهارکرد: با این شرایط طبق قانون باید شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که تازه در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است دو هفته تعطیل شود و هیچ مراسمی انجام نشود تا طی این مدت به ثبات برسیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: در صوورتی که رعایت پروتکل‌ها ۱۰۰ درصد اجرا نشود و مردم بصورت ۱۰۰ درصد ماسک نزنند با مبتلایان، بستری ها و تلفات کرونایی زیادی مواجه می شویم.

یزدان‌پناه تصریح کرد: از مردم انتظار داریم در هیچ تجمعی حضور پیدا نکنند و حتی در سطح شهر و خیابانها نروند، حتما ماسک بزنند، در بازار و مکان‌های شلوغ و سر بسته حضور پیدا نکنند و از غذاهای بیرون استفاده نکنند.

وی با بیان اینکه با این وضعیت بیشتر ادارات باید تعطیل و برای کارمندان ادارات دورکاری اعمال شود، ادامه داد: تمام مراکز شلوغ و پرتردد شهرهای قرمز و نارنجی استان کهگیلویه و بویراحمد باید طی تعطیل شوند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.