۰ نظر
۳۹۹ بازدید

معرفی مدیر فنی و حرفه ای شهرستان بهمئی

طی مراسمی مدیر فنی و حرفه ای شهرستان بهمئی معرفی شد.
کد خبر : 43363
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 آبان 1401 - 14:40

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ طی حکمی از سوی سیدنورالله هدایت ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان «هادی منصوری» به سمت «سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهمئی» منصوب شد.

علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی در این مراسم توجه جدی به موضوع آموزش های اصولی را خواستار شد و گفت : باید با برنامه ریزی دقیق و علمی نسبت به موضوعات فنی و حرفه ای به بهترین نحو اقدام کرد.

در حکم معرفی رئیس جدید فنی و حرفه ای بهمئی آمده است:

جناب آقای هادی منصوری

باسلام

نظر به سوابق تخصصی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان” سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهمئی” منصوب می شوید.
انتظار دارد با حسن تدبیر و همراهی مربیان و همکاران آن مرکز آموزشی، ضمن حفظ انسجام سازمانی و ارتقاء سطح خدمات، در طول دوره تصدی اهتمام کامل در رعایت اصول “عدالت محوری”، “انقلابیگری”، “مردم داری”، “پاکدستی” و “قانون مداری” را معمول نمائید.
امید است با اتکال به حضرت باریتعالی در انجام وظایف محوله گام های مؤثری در راستای تحقق اهداف عالیه سازمان آموزش فنی و حرفه ای بردارید.

در پایان این مراسم از خدمات الله داد محمدی رئیس پیشین تجلیل و آقای هادی منصوری به عنوان رئیس جدید اداره فنی و حرفه ای شهرستان بهمئی معرفی شد.

گفتنی است هادی منصوری کارشناس مدیریت صنعتی و دانشجوی ارشد مدیریت صنعتی می باشد.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.