داود طلوعی مطلق

نامه ای به قدس /سلام ای اهالی خون ای بید های مجنون

روز قدس روزیست که باید به همه ابرقدرتهای جهان هشدار دهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما واقع نخواهد بود. به فرموده مقام معظم رهبری؛ماجهاد با صهیونیست را واجب می دانیم.
کد خبر : 31782
تاریخ انتشار : جمعه 9 اردیبهشت 1401 - 5:23

به گزارش پایگاه خبری عصرآشناصدیقه ثارالهی دبیر کانون ایثار دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان وفعال فرهنگی ومجازی شهرستان طی یاداشتی درباره روز قدس به این سایت ارسال کردند که متن یاداشت به شرح ذیل هست:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

سلام بر آنان که کلام عشق گفتند وطریق دوست پیمودند آنان که همواره درآرزوی باران در خون خودجاری شدند ودشت عطشناک حیات را طی کردند تا سرخی عشق را در بهار شقایق وسعت دهند…
سلام ای اهالی خون ای بید های مجنون…
سلام بر زنان ومردانی که سالهاست پای انقلاب خویش ایستاده اند…
قدس دفتر خونین شجاعت ومقاومت اسلامی است که هر گلبرگ این دفتر یادمان حماسه ای ماندگار وفریاد مظلومتی بی مرز است ‌.روز قدس روز آرمانها واهداف مقدس واسلامی این امت است.
روز قدس را پیر بیدار انقلاب حضرت امام روح الله رحمه الله بر تارک تاریخ به یادگار گذاشت تامردمان مسلمان جهان،ستمی را که بیدادگران برملت مظلوم فلسطین روا می کنند غافل نمانند. این فریاد بیدار باش امام عاشقان شلاقی بود بر ذهن های خفته تا از خواب غفلت بیدارشوند ودربرابر ستم گران تاریخ با قامتی بر افراشته قیام کنند واکنون که سالهاست از سخنان پیامبر گونه آن بزرگ مرد الهی گذشته است می بینیم که روز قدس شهرتی جهانی یافته ومرزها را در نوردیده ودر اعماق دل وجان ملت های آزاداندیش جهان به ویژه کشورهای اسلامی نفوذکرده است.
روز قدس روزیست که باید به همه ابرقدرتهای جهان هشدار دهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما واقع نخواهد بود. به فرموده مقام معظم رهبری؛ماجهاد با صهیونیست را واجب می دانیم.
قدس عزیز…
ما از معبر خون همیشه گرمِ فرمانده جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی با رمـــــز همیشه کارگشای یازهرا به سوی تو مےآئیم و قبله اول را از چنگال آهنی گرگ های خبیث آزاد مےکنیم…
و چقدر آن روز نزدیک است…
روزی که در کنار تل خاکستر تل آویو بخوانیم ،
در بهار آزادی جای شهـــــدا خالی..‌.
درآخرین جمعه ماه مبارک رمضان وروز جهانی قدس این یادگار پر ارج امام راحل،امت اسلامی باقلبهای سرشار از عطر روح بخش بهار قرآنی باحضور پرشور خویش اقتدار وعظمت مسلمانان را به همه جهانیان نمایش می دهند ان شاءالله…

#آزادی قدس خونبهای حاج قاسم 🇮🇷

 

                           صدیقه ثارالهی

دبیر کانون ایثار دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان

    وفعال فرهنگی ومجازی شهرستان بهمئی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.