داود طلوعی مطلق

۱۴اسفندسالروز تاسیس کمیته امداد/ پیام آور نیکوکاری و حفظ کرامت خانواده ها

سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)  و هفته احسان و نیکوکاری، این روز را به امدادگران وتلاشگران این عرصه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض  می  نمایم
کد خبر : 5521
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اسفند 1399 - 21:49

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا ،رسول جهاندیده  گفت:۱۴اسفندسالروز تاسیس کمیته امداد وپیام آور نیکوکاری و حفظ کرامت خانواده ها راگرامی میداریم.

رئیس کمیته امام خمینی(ره)شهرستان بهمئی گفت:یکی از بزرگترین جهات معنوی خدمت به خلق الله ، خدمت به انسان های محروم است ، امری خدا پسندانه که ایزد منان این توفیق را تنها نصیب خوبان روزگار می کند.
وی بیان کرد:در میان نهادهایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به وجود آمدند، کمیته امداد امام خمینی، دو ویژگی عمده و افتخارآمیز دارد. یکی آنکه این کمیته، منتسب به حضرت امام خمینی رحمه الله است و این افتخار بزرگی است که مردم این نهاد را با نام بلند امام خمینی رحمه الله می شناسند؛ دیگر آنکه برنامه و هدف کمیته امداد، خدمت به محرومان و مستضعفین است و در فرهنگ اسلامی بر کمک و حمایت از این افراد تأکید فراوان شده است.
جهاندیده بیان داشت:تأسیس کمیته امداد به فرمان حضرت امام خمینی ر(ره) در سال ۵۷ یکی از برکات و دست آوردهای انقلاب اسلامی است که با هدف خدمت به محرومان و مستمندان جامعه تشکیل شد و کمیته امداد امام خمینی (ره) عرصه پرفتوح و شکوهمند فداکاری و ایثارگری انسانهای بصیری است که همتشان و شعارشان و وظیفهایی که برای خودشان انتخاب کرده اند، کمک رسانی به مستضعفان است تا ترقی و تعالی جامعه انسانی رارقم زنند .
این مسئول فرهنگی درپایان گفت: سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)  و هفته احسان و نیکوکاری، این روز را به امدادگران وتلاشگران این عرصه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض  می  نمایم و امید است در پرتو عنایات حق تعالی و با الهام از رهنمودهای امام راحل (ره) و تبعیت از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همه با هم در پیشبرد اهداف و ارتقاء جایگاه و نقش کمیته امداد درراستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش گام برداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.