۰ نظر
۱۶۲ بازدید

آزادگان کارمند استانداری کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شدند

آزادگان کارمند استانداری کهگیلویه وبویراحمد مورد تجلیل استاندار قرار گرفتند.
کد خبر : 58698
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مرداد 1402 - 0:48


یه گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،سید علی احمدزاده در این دیدار با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی بر مبنای دین و ارزش های الهی است، گفت: همه ما نسل اول و دوم انقلاب و عده ای نیز که در دوران قبل از انقلاب در صحنه بودند همه در شکل گیری، صیانت و پیشبرد انقلاب سهیم بوده و هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شرایط نوپایی انقلاب وآغاز جنگ تحمیلی گفت: همین نسل انقلابی با شروع جنگ بدون اینکه به فکر منافع باشند به جنگ رفتند عده ای شهید شدند و عده دیگری مانند شما به اسارت درآمدند و شکنجه‌ها، زجرها و رنج ها را تحمل کردند چون هدفی مقدس و الهی داشتند.
وی اظهار داشت: اگر جنگ و دوران اسارت به اتمام رسید اما رسالتی که دنبال می کنید و آن رسیدن به قرب الهی است به پایان نرسیده و نباید این هدف بزرگ به فراموشی سپرده شود.
احمدزاده با تاکید بر اینکه اصل را نباید فراموش کنید، گفت: دشمن این هدف را دنبال می کند که اصل و رسالتی که در دوران دفاع مقدس داشتیم را به فراموشی بسپاریم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آزادگان چشم و چراغ و دُرّهای گران‌بهایی هستند که باید حفظ شوند، گفت: برخی از آزادگان بازنشسته شدند و برخی دیگر هنوز در حال خدمت رسانی هستند که باید ویژه تکریم و حمایت شوند.

 

خبرنگار:داودطلوعی مطلق

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.