داود طلوعی مطلق

آغاز بکار مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی وتجدیدمیثاق باآرمانهای شهدا

آغاز اولین روز کاری مدیر کل فرهنگ وارشادسلامی به همراه معاونین و تعدادی از همکاران با حضور در گلزار شهدای شهر یاسوج
کد خبر : 25528
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 بهمن 1400 - 12:51
به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،امین درخشان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز ۲۵ بهمن ماه همزمان با آغاز اولین روز کاری خود به عنوان مدیر کل به همراه معاونین و تعدادی از همکاران با حضور در گلزار شهدای شهر یاسوج با شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی تجدید بیعت کردند.
 
امین درخشان در حاشیه این آیین گفت: اگر توفیق خدمت گذاری امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران نصیب ما شده همه از برکت وجود شهدا و از جان گذشتگی آنهاست.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از مولفه های اساسی زندگی مسلمانان دانست و اظهار کرد: قبل و بعد از انقلاب نیز راه مسیر ما همواره  پیمودن منش و روش شهدا بوده است.
 
وی افزود :شهید بزرگی همچون سپهبد شهید <حاج قاسم سلیمانی> در راه ایثار و جهاد متولد شد و در همین مسیر که آرزوی شهادت را داشت به این فیض عظیم نائل آمد.
 
درخشان یادآور شد امروز بعد از شهادت سردار شهید سلیمانی و سایر شهدا ما باید جهت ترویج فرهنگ ناب اسلامی ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا این مسیر را با قدرت ادامه دهیم
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: وظیفه و رسالت ما این است که جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه به این حوزه عظیم فرهنگی گام برداریم.
 
وی ضمن تاکید دوباره بر پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: این فرهنگ باید در قالب فیلم عکس ،کتاب، شعر و قالب های مختلف نسل‌های آینده منتقل شود.
 
امین درخشان  اظهار امیدواری کرد این حرکت کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین روز کاری چراغ راهی برای ادامه مسیر خدمت گذاری در حوزه فرهنگ و پاسداشت سیره منش و روش شهدا مدنظر همکاران قرار گیرد.

       

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.