مسلم مختاری

آغاز رزمایش جهادگران فاطمی ۳ به همت ناحیه مقاومت بسیج بهمئی با حضور پرشور بسیجیان

به مناسبت هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی ۳ از امروز و به همت ناحیه مقاومت بسیج بهمئی برگزار شد.
کد خبر : 64440
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1402 - 21:28

آغاز رزمایش جهادگران فاطمی ۳ به همت ناحیه مقاومت بسیج بهمئی با حضور پرشور بسیجیان

به مناسبت هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی ۳ از امروز و به همت ناحیه مقاومت بسیج بهمئی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی  گفت: در این رزمایش بیش از ۳۰۰ نفر جهادگر در قالب ۱۰ گروه جهادی از اقشار مختلف حضور دارند.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد با اشاره به  تشکیل یک قرارگاه شهرستانی، ۳ منطقه‌ای و ۱۵ محله‌ای در بهمئی  گفت: از این پس فعالیت‌های گروه‌های جهادی در زیر مجموعه این قرارگاه‌ها خواهد بود تا این گروه‌ها از ظرفیت‌های همدیگر بهره ‌مند شوند و از موازی کاری پرهیز شود.

وی با بیان اینکه ، گروه‌های جهادی در حوزه‌های مختلف به خصوص در چهار محور اصلی شامل حرکت‌های جهادی، خدمت‌رسانی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال و محرومیت‌زدایی رسالت دینی، ملی و انقلابی خود را انجام می‌دهند گفت : در یک سال گذشته با برگزاری ۱۰۰ اردوی جهادی به ۱۰ هزار نفر از مردم خدمات ارزشمند و درخور توجهی ارائه شد.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهمئی هم در این مراسم گفت: گروه‌های جهادی شهرستان بهمئی در تبیین اهداف جهادی خود و تقویت تلاش‌ها برای محرومیت زدایی از چهره شهرستان همکاری لازم را داشته باشند و راهکار‌ها و چالش‌های پیش رو را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهند.

حجت الاسلام غلامرضا زندیه  با بیان اینکه ، گروه‌های جهادی برای رفع محرومیت و ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار گام‌های خوبی برداشته اند افزود: تقویت و ساماندهی گروه‌های جهادی از جمله اولویت‌های اجرایی برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به جامعه هدف است

وی ادامه داد: تلاش ما تقویت گروه‌های جهادی و محرومیت زدایی از مناطق محروم و کم برخوردار منطقه است که در سایه تلاش‌های شبانه روزی گروه‌های جهادی محقق شده است.

سرگرد پاسدار ابوذر خوبی مسئول بسیج سازندگی بهمئی در رزمایش جهادگران فاطمی ۳  گفت: که این رزمایش با حضور حداکثری گروه های جهادی شهرستان همزمان با سراسر کشور به منظور هم‌افزایی و نمایش گسترده فعالیت‌های گروه‌های جهادی، گسترش گفتمان، فرهنگ و تفکر حرکت‌های جهادی در سطح جامعه و نیز گسترش خدمت رسانی و ایجاد برابری اجتماعی و حمایت از اقشار کم برخوردار در سالن ۹دی سپاه برگزار شد.

گفتنی است این مراسم به همت معاونت بسیج سازندگی ناحیه بهمئی برگزار شد.

مسلم مختاری خبرنگار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.