در راستای برگزاری اجلاسیه ۱۲۸ شهید شهرستان بهمئی صورت گرفت;

آمادگی کامل سپاه و نیروی انتظامی در برگزار اجلاسیه ۱۲۸شهید بهمئی

فرمانده سپاه پاسداران و فرمانده انتظامی بر برگزاری هر چه باشکوه تر شدن اجلاسیه ۱۲۸ شهید شهرستان بهمئی تاکید کردند.
کد خبر : 70191
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 0:01

 

به گزارش پایگاه خبری <<عصر آشنا>>، نشست مشترک فرمانده سپاه پاسداران با فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان این یگان در راستای برگزاری اجلاسیه ۱۲۸ شهید شهرستان بهمئی به میزبانی سپاه بهمئی، برگزار

سرهنگ مهدی غلامی‌نژاد در این نشست، گفت: اجلاسیه ۱۲۸ شهید شهرستان که روز چهارشنبه ساعت ۲۰ برگزار خواهد شد فرصتی است تا همکاری‌های بین ناجا و سپاه در جهت حفظ و ترویج یاد و نام شهدا دوچندان شود و بیش از گذشته صورت گیرد.

غلامی‌نژاد با اشاره به اینکه این اجلاسیه با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار می‌شود، افزود: سپاه بهمئی آمادگی دارد تا میزبان خوبی برای مردمی که به مهمانی شهدا می‌آیند باشد.

فرمانده سپاه بهمئی همچنین به نقش نیروی انتظامی در برقراری امنیت مراسم و یادواره‌های شهدا اشاره و اظهار کرد: تأمین امنیت این‌گونه مراسم‌ توسط نیروی انتظامی می‌تواند در باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم موثر باشد.

 

سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در این نشست گفت: برای اجلاسیه شهدا وظیفه خادمی خود و مجموعه انتظامی شهرستان را در حد توان انجام می‌دهیم چرا که همه ما مدیون شهدا هستیم و در این اجلاسیه در اصل شهدا میزبان و ما به نوعی مهمان آنان هستیم.

جمشیدی افزود: سعی و تلاشمان این است که در راه خدمتگزاری، ارایه خدمت، جانفشانی و آنچه که می توانیم در حوزه ارتقای امنیت مردم، ارایه دهیم.

جمشیدی در پایان با تاکید بر اینکه افتخار پلیس، خدمت بی منت به مردم بدون هیچ دیدگاه طبقاتی است،‌گفت: همه ما در یگان‌های مختلف نیروی انتظامی شهرستان بهمئی آمادگی کامل خود را در بحث امنیت این اجلاسیه اعلام می داریم و مردم باید از نعمت امنیت برخوردار شوند از این‌رو اگر کسی بخواهد آسایش و آرامش این رویداد بزرگ فرهنگی را از مردم سلب کند،‌ با برخورد قاطع و مطابق قانون پلیس مواجه خواهد شد.

در ادامه سرهنگ پاسدار  نورایی ، سرگردپاسدار  آشنا ، سرگرد انتظامی  احمدزاده و سروان انتظامی  رضا پور  به نکته نظرات خود جهت برقراری امنیت کامل پرداختند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.