مسلم مختاری

اجتماع بزرگ مادران و کودکان  بهمئی در حمایت از کودکان غزه

اجتماع بزرگ مادران و کودکان بهمئی در حمایت از مردم مظلوم غزه در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر : 62117
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1402 - 22:06

اجتماع بزرگ مادران و کودکان  بهمئی در حمایت از کودکان غزه

اجتماع بزرگ مادران و کودکان بهمئی در حمایت از مردم مظلوم غزه در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ علی محمدی فرماندار بهمئی در این اجتماع بزرگ که  جمعی از مردم ، مسئولان و مادران بهمئی به همراه کودکانشان حضور داشتند  در حمایت از کودکان غزه  به برخی جنایت های رژیم غاصب اسرائیل اشاره کرد و گفت: ما باید با پشتیبانی و ابراز همدردی با مردم فلسطین جنایات رژیم کودک کش در حمله موشکی به مردم بی دفاع غزه را محکوم کنیم و جهان اسلام در راستای پایان این اقدامات وقیحانه قیام کند.

وی ضمن ابراز انزجار از تجاوزهای غیرانسانی رژیم صهیونیستی در جنایات ددمنشانه اش ، حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کرد و افزود: قتل عام مردم غزه با انواع بمب وموشک صهیونیست ها و ویرانی منازل و بیمارستان ها رسوایی مدعیان حقوق بشر است.

خانم حمیده بستانی مدیر حوزه علمیه حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها در بهمئی هم گفت: یکی از دردناک ترین و وحشتناک ترین پدیده های عصر حاضر به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان مظلوم و بی پناه سرزمین مسلمان فلسطین می باشد، حادثه ی پرخون و درد فلسطین نه تنها خون مسلمانان را بلکه خون تمامی آزادی خواهان، عدالت دوستان و انسانهای هر مرز و بومی را به جوش آورد و تمامی دنیا را علیه رژیم خوار و ذلیل صهیونیست به پا داشت.

خانم حمیده بستانی افزود: امشب زنان غیور بهمئی نیز با تمامی زنان و کودکان فلسطین همدر و ندای انزجار از ظلم و ستم را سر داده و با حضور پرشور خود و کودکان خود آمده اند تا بگویند اگر ما نمی توانیم در کنار شما بر پیکر شهیدان شیون و ناله کنیم و از حقو  مظلومیت شما دفاع کنیم ؛ می توانیم از دور اعلام همدردی کنیم و بگوییم در دفاع از حق شما ذره ای کوتاه نخواهیم آمد و در کنار شما خواهیم بود تا پیروزی به یاری خداوند متعال.

محمد بهمئی نژاد مسئول هیت فرهنگی مذهبی رهروان حسینی هم گفت:  قلب مردم ما قلب مردم غزه است و تا روز پیروزی از هیچ تلاشی دریغ نمی شود.

خانم خوب اندیش مسئول حوزه مقاومت بسیج خواهران هم در این مراسم با ارائه مصاحبه ای به بیان برخی از جنایت های این رژیم منحوس و پوشالی اشاره کرد و با  محکوم نمودن جنایت های صهیونیت ها ، بر ادامه راه حمایت از فلسطین تاکید کرد.

این اجتماع به همت هیئت فرهنگی مذهبی رهروان حسینی ، حوزه علمیه حضرت فاطمه الزهرا ، حوزه مقاومت بسیج خواهران با حضور مادران و کودکان شهر لیکک ،فرماندار ،فرماندهی سپاه ، مدیر بنیاد شهید ، خانواده شهیدان خوب و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، آموزش و پرورش و صداسیمای  شهرستان بهمئی صورت گرفت.

مادران و کودکان شهر لیکک هم در این مراسم با مشت های گره کرده  خود ، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و این جنایت بزرگ تاریخ را به دست گرگ صفتان جبهه کفر محکوم کردند .

قرائت بیانیه توسط زهرا یوسفی از واحد  معاونت فرهنگی حوزه علمیه حضرت فاطمه الزهرا سلام الله در بهمئی هم از دیگر بخش های این مراسم بود.

دلنوشته هلیا نادری نوجوان بسیجی از حوزه مقاومت بسیج خواهران هم یکی دیگر از این برنامه ها بود ، این دختر خردسال پیام حمایت خود از کودکان غزه را به آنها اعلام کرد و از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در حق کودکان مظلوم غزه اعلام تنفر کرد.

مسلم مختاری خبرنگار

       

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.