مسلم مختاری

ارائه توانمندی‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج  بهمئی در نمایشگاه اسوه + تصاویر

نمایشگاه توانمندی‌های پایگاه‌های طرح اسوه بسیج دربهمئی برای نمایش تلاش‌های نیرو‌های بسیج این شهرستان در قالب 20 غرفه افتتاح شد (گشایش یافت).
کد خبر : 61867
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1402 - 21:03

 

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ فرمانده سپاه فتح استان در مراسم و آیین گشایش نمایشگاه توانمندی‌های پایگاه‌های طرح اسوه بسیج درشهرستان بهمئی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی مجموعه خواهران و برادران بسیجی در این شهرستان گفت: به همت بسیج مساجد و محلات سپاه با هدف ارائه عملکرد برنامه‌ها و فعالیت های یک‌ساله پایگاه‌های مساجد و محلات در عرصه‌های دفاعی، امنیتی، سازندگی و فرهنگی نمایشگاه توانمندی‌های پایگاه‌های اسوه بسیج برپا شد.

سردار حمید خرمدل با بیان اینکه ، برگزاری چنین نمایشگاه‌ها و رویداد‌هایی زمینه آشنایی جوانان با فعالیت‌های جهادی و جذب جوانان به فعالیت‌های بسیج و سپاه را فراهم می‌کند و این فعالیت شبانه روزی زمینه ساز ادامه راه شهداست افزود: برپایی نمایشگاه اسوه نشان دهنده توانمندی و تلاش  نیروهای بسیجی خواهران و برادران در خدمت به مردم است و باید مورد پشتیبانی و حمایت قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش موثرپایگاه‌های مقاومت در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی گفت : هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد رقابت، هم افزایی و الگوگیری پایگاه‌ها از یکدیگر است.

فرمانده سپاه فتح استان ابراز امیدواری کرد این نمایشگاه باعث پیشرفت و تقویت فعالیت‌ پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان شود و در آینده نظیر چنین نمایشگاهایی در این شهرستان و دیگر نقاط استان برگزار شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی هم در این مراسم با اشاره به اینکه، این نمایشگاه به همت بسیجیان عضو پایگاه‌های مقاومت برگزار شد  گفت: عملکرد این پایگاه‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، ورزشی، علمی، اقتصاد مقاومتی،  امنیتی، تربیتی، اشتغالزایی، اجتماعی ، صنایع‌دستی و توزیع بسته‌های معیشتی هم به نمایش گذاشته شده است.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد با بیان اینکه ، ایجاد حس رقابت و شور و نشاط از دیگر اهداف این نمایشگاه است افزود: در این نمایشگاه بهترین‌های بسیج ، دستاورد‌ها و فعالیت‌های پایگاه‌های خود را در عرصه‌های دفاعی و امنیتی، فرهنگی و هنری، اقتصاد مقاومتی، تربیت دینی و اخلاقی، جذب و تحقق بسیج، سازندگی و محرومیت زدایی، علمی و پژوهشی، زنان و خانواده و جمعیت و سبک زندگی به نمایش گذاشته اند.

وی گفت: در این نمایشگاه که در مسجد حضرت صاحب الزمان عج شهر لیکک دایر شده است، ۲۰ پایگاه اسوه بسیج شهرستان حضور دارند.

در این نمایشگاه که به مدت ۳ روز دایر است ، انواع خدمات فرهنگی، امدادی، بهداشتی، محصولات صنایع دستی و تولیدات مشاغل خانگی برای عموم مردم به نمایش و فروش گذاشته شده است.

علاقه مندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۴ از این نمایشگاه بازدید کنند.

مسلم مختاری خبرنگار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.