اردوی تشکیلاتی راهیان نور شهید داود جاودانیان شهرستان بهمئی در مناطق عملیاتی جنوب

اردوهای راهیان نور ضروری است چرا که احیاکننده فرهنگ شهادت، مقاومت و به شکل کلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی می تواند باشد. امروز که در تمام اطراف جمهوری اسلامی جنگ و ناامنی بیداد می کند، اردوهای راهیان نور می تواند مسبب شکر این نعمت مجهول، یعنی امنیت موجود در نظام جمهوری اسلامی را بجا آورده و از آن پاسداری کند.
کد خبر : 49476
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 فروردین 1402 - 10:54

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا سیدصدرالله آوری مسئول هیئت فرهنگی و مذهبی میثاق با شهدا و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین و دبیر محله اسلامی گفت: اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب با محوریت هیئت فرهنگی و مذهبی میثاق با شهدا و همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام حسین و قرارگاه محله اسلامی مسجد شهیدان جشانزاده به مدت ۳روز برگزار شد.در ادامه گوشه ای از حال و هوای اردوی زیارتی،تربیتی و تشکیلاتی (مناطق عملیاتی جنوب کشور) شهیدداوود جاودانیان به مدت سه روزرم در مناطق عملیاتی(شلمچه،هویزه،علقمه،معراج شهدا، کانال کمیل و حنظله، طلائیه، فکه)را خواهیم دید.

هر فکر و هر مکتبی برای آن که بتواند استمرار داشته باشد نیاز به توجه به آرمان هایش و ترویج  و زنده نگه داشتن آنها دارد، قطعا شهادت در گفتمان انقلاب و اسلام  به عنوان یکی از آرمان های اساسی و مهم مطرح است، لذا باید شهادت به عنوان عامل دعوت کننده و عنصر بقای انقلاب و اسلام معرفی شود.
اردوهای راهیان نور ضروری است چرا که احیاکننده فرهنگ شهادت، مقاومت و به شکل کلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی می تواند باشد.
امروز که در تمام اطراف جمهوری اسلامی جنگ و ناامنی بیداد می کند، اردوهای راهیان نور می تواند مسبب شکر این نعمت مجهول، یعنی امنیت موجود در نظام جمهوری اسلامی را بجا آورده و از آن پاسداری کند.

هیئت فرهنگی، مذهبی میثاق با شهدا با همکاری قرارگاه محله اسلامی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع)مسجد شهیدان جشان زاده در راستای تربیت جوان مومن انقلابی این اردو را انجام داده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.