استقبال از غرفه محصولات فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش فناوری و فن بازار استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد غرفه محصولات فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش فناوری و فن بازار مورد استقبال علاقمندان قرارگرفت. تجربه ثابت کرد که نگاه ویژه به حوزه هنری و فرهنگی یکی از الزامات مهم در جامعه است

کد خبر : 43988
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 آذر 1401 - 9:02

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد غرفه محصولات فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش فناوری و فن بازار مورد استقبال علاقمندان قرارگرفت.

تجربه ثابت کرد که نگاه ویژه به حوزه هنری و فرهنگی یکی از الزامات مهم در جامعه است و این اداره کل دستاوردهای خود را در دید عموم قرار داده و مورد استقبال جشمگیر مخاطبان قرار گرفت.

در این چند روز نمایشگاه مخاطبان و دوستداران فرهنگ و هنر لبخند رضایت و شادی طرفداران فرهنگ و هنر اصیل استان را به همراه داشت.
از همین رو هنر دوستان خواستار برپایی نمایشگاه کتاب و دیگر حوزه های فرهنگی و هنری در مصلی امام خمینی شهر یاسوج به صورت اختصاصی شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.